Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

EAN code ongeldig, promo actie Tab A9

(Onderwerp aangemaakt op: 07-06-2024 06:59 PM)
299 Weergaven
Autumn2nd
Pathfinder
Opties
Hallo. Net als anderen krijg ik iedere keer de melding dat de code ongeldig is. EAN code die ik invoer staat vermeld bij de promotie. De S23FE heb ik op 4 juni aangeschaft bij Simyo. WhatsApp geprobeerd. Na 4-5 uur wachten opgegeven. 
EAN is 8806095137117. Kan iemand mij helpen ajb?
0 Likes
9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Je bent inderdaad niet de enige met dit probleem. Ik ga het doorgeven aan de Community Manager zodat het hopelijk snel weer werkt.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Mr_Friday
Explorer
Opties
Heb het zelfde probleem inderdaad even afwachten wel vervelend maar hopelijk is het gouw opgelost
Autumn2nd
Pathfinder
Opties

@Patrick Dank je wel voor het doorgeven. Hoop ook dat er snel een oplossing komt.

0 Likes
Clay5
Journeyman
Opties

Hier ook de s23 fe via Simyo aangeschaft op 09/06 met dezelfde foutmelding:

ean code ongeldig, terwijl de code tussen de deelnemende toestellen staat.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Clay5.,

Ik lees in de ander Post dat het je ondertussen is gelukt. Bedankt voor jouw geduld en ik hood dat je jouw Tab zo snel mogelijk ontvangt!

Met groet,

Ajay

Community Manager
Guusje23
First Poster
Opties
Al diverse malen eancode blihf een foutmelding krijgen. S23 gekocht bij Hollands Nieuwe
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Guusje23,

Bedankt voor jouw bericht en gefelicteerd met jouw S23! Volgende onze promotieafdeling is de issue verholpen. Kan je het nog een keer proberen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
gepoka
First Poster
Opties
Heb ook ale goed ingevuld tot foto aankoop en de een code foto dat kom ik niet verder
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @gepoka,

Bedankt voor jouw bericht. Welke foutmelding krijg je te zien (deel e.v. een screenshot)?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes