op 24-07-2024 08:20 AM
Ik heb op 13 juli 2024 een via de website van Samsung een Galaxy Flip 6 gepreorderd omdat de experience store op dat moment gesloten was. Deze is op 22 juli 2024 thuis bij mij afgeleverd. Nu wil ik mijn toestel registeren voor het nasturen van de gratis case, echter de EAN code wordt niet herkend. Bij het contactcentrum van Samsung vindt ik geen gehoor. Als ik het goed heb gelezen voldoe ik aan de voorwaarden, andere retailer / webshop/
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-07-2024 10:28 AM
Ik lees hier bij deelnemende winkels promo | Samsung Nederland dat aankopen gedaan bij Samsung.com uitgesloten zijn van deze promotie.
30-07-2024 12:59 PM - bewerkt 30-07-2024 12:59 PM
Hallo JohnZandb3rgen,
Mijn excuses als ik het niet goed heb begrepen/gelezen. Zover ik het begrijp heb je jouw product via onze E-shop besteld, alleen geldt de promotie voor de gratis case niet mee voor https://bit.ly/3QhnAre aankopen. Dit kan je o.a. vinden op de betreffende promotiepagina bij de knop 'Deelnemende winkels'. Zover ik het begrijp geef je aan dat de verschillende voorwaarden per promotie verwarrend kunnen zijn voor klanten. Begrijp ik dit goed of zie ik iets over het hoofd?
Met groet,
Ajay
op 24-07-2024 10:28 AM
Ik lees hier bij deelnemende winkels promo | Samsung Nederland dat aankopen gedaan bij Samsung.com uitgesloten zijn van deze promotie.
op 24-07-2024 11:04 AM
Ik heb het inmiddels gelezen, fijn dat ik daar de bijzondere voorwaarden voor moet gaan lezen en het niet direct duidelijk is op de webshop.
op 26-07-2024 11:05 AM
Hallo @JohnZandb3rgen,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met jouw Flip6! We raden altijd aan om eerst de voorwaarden en deelnemende winkels goed door te lezen.
Ik hoop dat je desondanks van jouw Flip6 kan genieten!
Met groet,
Ajay
op 29-07-2024 06:53 PM
Ik heb mijn telefoon gekocht via mijn telefoonprovider Telenet en het lukt niet om de gratis case op te vragen. Het EAN nummer wordt niet herkend. Wat gaat er fout?
op 30-07-2024 10:19 AM
Hallo @Eric19711111.
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met jouw Flip6. Wanneer jouw EAN code niet wordt herkend is het goed mogelijk dat Telenet jou heeft voorzien van een model volgens de voorwaarden van de actie. We raden aan om contact op te nemen met de winkel hierover, om te controleren wat mogelijk is binnen hun voorwaarden. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 30-07-2024 11:48 AM
Als ik het goed lees moet ik eerst overal de verschillende voorwaarden op jullie website lezen, dit soort dingen moet sneller duidelijk zijn. Ik koop een telefoon rechtstreeks via de webshop van Samsung i.p.v. bij de Experience shop. Er staat wel direct dat de aanbieding niet geldt voor Capi-Lux. Is natuurlijk dat vreemd dat Samsung op de verschillende eigen verkoopkanalen verschillende voorwaarden heeft voor de promo.
op 30-07-2024 12:08 PM
Hallo JohnZandb3rgen,
Bedankt voor jouw feedback hierover. We hebben verschillende soorten promoties lopen en bijna elk promotie zit weer anders in elkaar. Dit is zo om zoveel mogelijk promoties voor de klanten mogelijk te maken. Daarom is altijd aan te raden om eerst de voorwaarden per promotie goed door te nemen.
Met groet,
Ajay
op 30-07-2024 12:44 PM
Ik vind het jammer dat het antwoord herhaald wordt met een standaard antwoord. Naar alle waarschijnlijkheid wordt de vraag niet goed gelezen en is ajay-a een lerende robot.
30-07-2024 12:59 PM - bewerkt 30-07-2024 12:59 PM
Hallo JohnZandb3rgen,
Mijn excuses als ik het niet goed heb begrepen/gelezen. Zover ik het begrijp heb je jouw product via onze E-shop besteld, alleen geldt de promotie voor de gratis case niet mee voor https://bit.ly/3QhnAre aankopen. Dit kan je o.a. vinden op de betreffende promotiepagina bij de knop 'Deelnemende winkels'. Zover ik het begrijp geef je aan dat de verschillende voorwaarden per promotie verwarrend kunnen zijn voor klanten. Begrijp ik dit goed of zie ik iets over het hoofd?
Met groet,
Ajay