op 06-06-2024 05:33 PM
Hallo,
Op 1-06-2024 kocht ik een Samsung S24. Op dit toestel stond een cashbackpromotie van 100€.
Tijdens het invullen van het formulier viel mij op dat het uploaden van de foto van het IMEI-nummer niet mogelijk was.
Tot op heden, 06/06/2024, is het mij na herhaaldelijk proberen met het correctieformulieren, Whatsapp en zelfs telefonisch contact, niet gelukt om de foto in de aanvraag te krijgen.
Blijkbaar kunnen die Whatsapp-mensen hier ook weinig aan helpen.
De fout zit in het formulier.
Ik heb een scan genomen van de factuur én het stuk van het doosje in één JPEG-bestand.
Hopelijk krijg ik nu geen melding van :
'Corrigeer je registratie eenvoudig' met opnieuw dezelfde miserie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-06-2024 01:16 PM
Hallo @sabbels,
Bedankt voor jouw bericht. Heb je wel een registratienummer? Zo ja, kan je het met mij delen? Ik kijk het dan intern na.
Met groet,
Ajay
op 24-06-2024 01:49 PM
Beste Ajay,
Heb via de chat contact gehad met medewerker en is ondertussen in orde gekomen. Ze hebben foto aan het registratienummer toegevoegd. Vandaag ook de melding gekregen dat aanvraag is goedgekeurd.
Mvg,
Kris
op 24-06-2024 01:53 PM
op 05-12-2024 04:45 PM
5 dec 2024
Ik denk dat er weer hetzelfde probleem is, ik probeer al de hele week om het online registratie formulier cashback in te vullen maar bij het uploaden van de factuur loopt hij vast
Wie kan mij helpen? Op de WhatsApp wordt niet gereageerd.
Kan ik geen formulier uitprinten en deze handmatig invullen en opsturen?
op 09-12-2024 02:38 PM
Hallo @Members_6nhGCpw,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met jouw aankoop! De klanten melden dat ze nu wel kunnen registreren zonder issues. Kan je het ook weer proberen?
Met groet,
Ajay