op 06-06-2024 05:33 PM
Hallo,
Op 1-06-2024 kocht ik een Samsung S24. Op dit toestel stond een cashbackpromotie van 100€.
Tijdens het invullen van het formulier viel mij op dat het uploaden van de foto van het IMEI-nummer niet mogelijk was.
Tot op heden, 06/06/2024, is het mij na herhaaldelijk proberen met het correctieformulieren, Whatsapp en zelfs telefonisch contact, niet gelukt om de foto in de aanvraag te krijgen.
Blijkbaar kunnen die Whatsapp-mensen hier ook weinig aan helpen.
De fout zit in het formulier.
Ik heb een scan genomen van de factuur én het stuk van het doosje in één JPEG-bestand.
Hopelijk krijg ik nu geen melding van :
'Corrigeer je registratie eenvoudig' met opnieuw dezelfde miserie.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-06-2024 01:49 PM
Beste Ajay,
Heb via de chat contact gehad met medewerker en is ondertussen in orde gekomen. Ze hebben foto aan het registratienummer toegevoegd. Vandaag ook de melding gekregen dat aanvraag is goedgekeurd.
Mvg,
Kris
op 09-12-2024 02:38 PM
Hallo @Members_6nhGCpw,
Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met jouw aankoop! De klanten melden dat ze nu wel kunnen registreren zonder issues. Kan je het ook weer proberen?
Met groet,
Ajay
op 06-06-2024 06:46 PM
07-06-2024 12:36 PM - bewerkt 07-06-2024 12:36 PM
Hallo @Members_DGEcx4v,
Bedankt voor jouw bericht en feedback hierover. Heb je wel een registratienummer ontvangen? Zo ja, kan je het met mij delen? Ik ga het dan intern na lopen.
Met groet,
Ajay
op 10-06-2024 06:46 PM
Ik had een galaxy tab s9 gekocht en ben ook al dagen bezig mijn 100 euro cashback aan te vragen. Ik heb een serienummer van 11 cijfers en op het formulier moet ik er 15 invullen. Dus veel tijd ermee kwijt om van alles te proberen en via WhatsApp en facebook zeggen ze dat er een storing is. Nou het moet nog opgelost worden. Ik voel me opgelicht en denk wanneer het nog lang duurt ik mijn tablet retour ga sturen en mijn geld terug.
op 11-06-2024 04:01 PM
Hier hetzelfde liedje, wat een gedoe.....
Ik kan vie de link ook niet naar de reeds bestaande aanvraag....?
raar hoor
op 12-06-2024 04:17 PM
Hallo @Members_DGEcx4v & @Members_zAf1ciZ,
Bedankt voor jullie berichten. Kan een van jullie de link wat jullie gebruiken met mij delen. Ik kijk het dan intern na met onze promotie afdeling.
Met groet,
AJay
op 18-06-2024 07:55 AM
Hallo, Hier hetzelfde probleem.
Ook afgekeurd omdat er geen foto van het IMEI nummer toegevoegd was.
Dan ook één document gemaakt met foto van IMEI nummer en aankoopbewijs. Na enkele dagen was dit nummer niet meer te vinden in de "status van jou promotie deelname".
op 18-06-2024 08:28 AM
Beste,
Via deze link https://www.samsung.com/be/promo/promo/?id=CK7W8MEUQCRE5
te vinden op: https://www.samsung.com/be/promo/
op 19-06-2024 03:34 PM
Hallo @sabbels,
Bedankt voor jouw bericht en gefelicteerd met jouw S24! Er is inderdaad eens storing gaande, de betreffende afdeling is bezig het op te verhelpen. Laat weten wanneer het vrijdag nog neit is gelukt, anders ga ik het intern na.
Met groet,
Ajay
op 24-06-2024 01:13 PM
Ik heb dit probleem ook en kamp al sinds 1/6 hiermee. Ik krijg telkens een foutmelding. Er wordt gezegd door teamleden dat dit behandelt wordt, maar blijkbaar is dit niet het geval. Mijn gegevens worden niet in mijn aanvraag verwerkt.