Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bestellen S22 via VIP link werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 12-02-2022 01:55 PM)
839 Weergaven
Nils_L
Journeyman
Opties

Ik probeer reeds 3 dagen de nieuwe S22 te bestellen via de VIP member link die ik in mijn mailbox heb ontvangen. Alles gaat goed tijdens de selectie van de smartphone (S22 violet, 256GB, 764eur incl. Earbuds pro) maar bij het afrekenen loop ik vast bij de adres-pagina. Er staat aangegeven dat hij enkel in België leverbaar is en ik geef weldegelijk een Belgisch adres en factuur adres op, waarop ik reeds eerder bestellingen heb gedaan. Telkens ik op 'doorgaan' klik, springt de pagina terug naar boven naar de adres sectie, alsof hier een fout in zit, maar de browser geeft geen fout aan.

Ik heb reeds via volgende browsers geprobeerd : Edge, chrome, Firefox en Samsung Internet browser via mijn huidige galaxy.

Ook heb ik reeds verschillende adressen geprobeerd van familie leden in andere regio's. Telkens hetzelfde issue. 

In eerste instantie krijg ik de rode tekst uit onderstaande screenshot te zien, maar die verdwijnt wanneer ik het vinkje erboven 'bezorg via...' aanklik. Erna op doorgaan klikken verspringt telkens opnieuw naar 'adres'.

Reeds telefonisch contact gehad, maar werd doorverwezen naar WhatsApp support, maar hier wacht ik nu ook reeds 3 dagen op een reactie. 

Nils_L_0-1644758131880.png

Alvast bedankt voor de hulp! 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nils_L
Journeyman
Opties

De site werd aangepast. Hij ziet er nu ook wat anders uit wanneer je je bestelling plaatst (bvb de Galaxy Buds Pro worden getoond in je article list). Het bestellen lukt nu zonder probleem.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
40 Antwoorden
mollie319
Big Cheese
Opties
Goedenavond,

Ik heb vanmiddag een speciale VIP link gekregen van Samsung.

Maar ik heb nu al 10 keer geprobeerd het toestel te bestellen, echter lukt dit niet😞

Telkens gaat het mis als ik alles ingevuld heb, versie, kleur en aantal GB, daarna mijn adresgegevens etcetera en ik klik dan op bestellen, dan schuift het formulier weer omhoog, alsof er iets niet goed is ingevuld en kom dus niet verder 🤨 maar ik heb alles ingevuld, aangevinkt etcetera.

Ik heb op mijn S21 Ultra meermaals geprobeerd, op mijn MacBook (Safari, Firefox) allemaal tevergeefs!

De korting is dusdanig dat ik die niet wil laten schieten.

Ik zou hem ook willen laten afleveren bij een postNL punt, maar krijg de indruk dat dit niet kan.

En als laatste: zie ik op het formulier via de VIP-link dat die wordt afgestuurd over 3 tot 5 weken.
Terwijl als ik ga kijken via de normale Samsung website er staat: wordt verstuurd 24 februari.

Ik snap er niks meer van😡

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Er zijn meer mensen met problemen, ik zou het morgen nog eens proberen👍🏼 er is gelukkig nog genoeg tijd.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
mollie319
Big Cheese
Opties
Het is net gelukt 🤪
En je kunt nu ook kiezen voor PostNL punt levering.

Mooie aanbieding gekregen van Samsung.

S22 Ultra 512GB Green 🤤
En de S21 Ultra op inruil.

WoW.

Ze zijn gek, met de aanbiedingen, ik wordt gek, ik ben gek 🤗 maar wel een gek met een groene S22 Ultra (Omega Supreme) 🤣

Peace & Β ωild!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Wow dat is inderdaad goed nieuws. De S22 Ultra is sowieso het top toestel van 2022.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Nils_L
Journeyman
Opties

Ik heb hetzelfde probleem, probeer nu al 2 dagen, maar de website geeft telkens aan dat er niet in mijn gebied geleverd wordt. Verschillende browsers geprobeerd.

Ik geef wel degelijk een Belgisch adres ijn waarop ik reeds eerder besteld heb.

Members_avZcAJZ_1-1644569987570.png

0 Likes
mollie319
Big Cheese
Opties
@Nils_L
Druk eens op het rondje links naast de tekst:
Bezorgd via onze pakketdienst.

Ik had dit ook, maar als ik dan op het rondje drukte, was die tekst weg.

Peace & Β ωild!

Nils_L
Journeyman
Opties

Thanks, had ik al gedaan, maar dan verspringt mijn browser net zoals jij in je eerste post aangaf, terug naar boven in de pagina, naar het adres-gedeelte.

Had gisteren ook gebeld naar hun support, maar daar verwezen ze me door naar de WhatsApp Support omdat ze me niet verder konden helpen. Ik heb dan een WhatsApp bericht gestuurd, maar wacht nog steeds op antwoord. Als hier wat uitkomt, zal ik het antwoord ook in deze thread plaatsen.

mollie319
Big Cheese
Opties
Balen zeg 🤨

Vanochtend heb ik besteld via mijn S21 Ultra, met de Samsung browser.

Misschien helpt deze info nog een beetje.
Succes en sterkte met bestellen, gaat helaas niet niet vlekkeloos.

Peace & Β ωild!

danarar
Student
Opties
Ik probeer al de gehele dag de nieuwe s22+ te bestellen via de VIP link die ik heb gekregen maar iedere keer als ik wol afreken kan het niet op mijn adres bezorgt worden en krijg ik ook de buds niet te zien. Probeer ik het niet via de VIP link en gewoon normaal zonder de 20 % korting pakt hij mijn adres wel. Heb al gebeld en ze hebben gebracht of ik screenshot via WhatsApp kon sturen heb ik gedaan maar dit is nu al een uur geleden. Waarom kan het zonder de extra korting wel besteld worden en bij mij thuis bezorgt worden en met de extra korting niet?
0 Likes