Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Annuleren van inruilen.

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2024 03:01 PM)
1017 Weergaven
LuukGu
Journeyman
Opties
Ik heb een samsung galaxy s24 ultra besteld en aangegeven dat ik een telefoon wilde inruilen. Nu wil ik het inruilen annuleren en de kosten alsnog betalen omdat iemand graag de telefoon wilt hebben.

Nu staat er als het in te ruilen toestel niet na 7 dagen ontvangen is, mijn nieuwe telefoon geblokeerd zou worden. 

Ik heb geprobeerd contact op te nemen met samsung 2 keer maar na 3 dagen heb ik nog steeds geen duidelijk antwoort. Daarna heb ik geprobeerd het bedrijf (L8P nv) dat het inruilen regelt te bereiken maar die stuurt alleen de algemene voorwaarde op als antwoord.

Ik ben hier nu al een paar uur mee bezig en heb ik geen enkel idee meer wie ik moet contacteren om een duidelijk antwoord te krijgen. Als ik mijn telefoon niet inlever, wordt mijn nieuwe dan meteen geblokkeerd of krijg ik een rekening toe gestuurd. 

Heeft iemand hier ervaring mee of antwoord voor mij betreft mijn probleem? Ik heb tot maandag (na t lezen van de algemene voorwaarden) voordat mijn telefoon blijkbaar geblokkeerd wordt.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
LuukGu
Journeyman
Opties
Na veel moeite uiteindelijk antwoord gekregen! Telefoon is behouden en het schuld bedrag is betaald! In ieder geval bedankt voor de hulp! Post mag gesloten worden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

22 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @LuukGu ,

Zou je misschien ook het ordernummer kunnen delen? Dan kan er naar gekeken worden.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ik heb dit ook gehad. Ja je kan jet terug kopen. Ik heb het zo gelaten. Ook als je iets bij Samsung koopt en je stuurt het terug. Dan krijg je niks terug.
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Joh deze medewerkers halen mij reactie "'s gewoon weg.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Anonymous User ,

Lees de huisregels even door:

https://eu.community.samsung.com/t5/ontdek-de-community/huisregels-voor-de-samsung-community/td-p/106

En hou je eraan. Als je mensen gaat beledigen zou het best kunnen zijn er berichten weggehaald worden.

Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Loop ken het bedrijf
0 Likes
Oplossing
LuukGu
Journeyman
Opties
Na veel moeite uiteindelijk antwoord gekregen! Telefoon is behouden en het schuld bedrag is betaald! In ieder geval bedankt voor de hulp! Post mag gesloten worden.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Top dat het nu is opgelost😁 Als je ooit weer eens vragen hebt of een probleem dan zien we je wel weer verschijnen, je bent altijd welkom op de community😉

NoellW
First Poster
Opties
Ik heb precies hetzelfde ik wil ook het inruilen annuleren en de kosten alsnog betalen en telefoon behouden omdat inderdaad iemand mijn telefoon wilt hebben. Ik ga morgen samsung bellen en hopelijk optijd antwoord
0 Likes
LuukGu
Journeyman
Opties
Het gene wat bij mij uiteindelijk heeft gewerkt is inderdaad het bellen/appen met samsung. Het duurt wel lang, maar je krijgt uit eindelijk geen terug koppeling vanuit samsung maar wel uit het niets een betaal verzoek van L8P
0 Likes