Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Actie aanbod Galaxy S25 Ultra

(Onderwerp aangemaakt op: 20-02-2025 09:10 AM)
199 Weergaven
Gibby77
First Poster
Opties
Goedenmorgen ik als Samsung klant heb de S25 Ultra pre-ordered bij Mobiel.nl op 23 januari en kan via de aanbieding link geen watch 7 aanvragen. Dit is wel heel scheef als je al jaren trouw Samsung klant bent en vaak pre-ordered! Voorheen kon ik gewoon Buds of wat anders er bij krijgen via een actie!!!
0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Mobiel levert vaak grijze import dus daar moet je voorzichtig mee zijn. Wat staat er als reden bij dat je geen promotie kan aanvragen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Gibby77
First Poster
Opties
Goedemorgen Patrick. De datum van aankoop is eerder dan dat ik via de link kan invoeren. Hierdoor kan ik niet verder. Overigens is dit geen grijze import naar een reguliere pre-order met een normale imei
0 Likes
Gibby77
First Poster
Opties
Er is mij aangeven dat er een actie liep alleen kon ik dus niet verder. Ik heb geen Imei op kunnen geven omdat de datum niet klopt en ook de optie Overige bij winkels van aankoop niet zichtbaar is
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
De pre order had een promo voor korting op het geheugen. Dit is de nieuwe promotie waar je dus niet voor in aanmerking komt. 1740044409729.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Gibby77,

Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw S25 Ultra. Wanneer jouw aankoopdatum 23.01.2025  en je had het los gekocht, zie dan de onderstaande link. Kan je ons op de hoogte blijven houden of het met de link wel lukt?

https://bit.ly/42wPA1A

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes