Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Technische storing bij Samsung belemmert kortingsmogelijkheid

(Onderwerp aangemaakt op: 24-04-2022 01:56 PM)
418 Weergaven
Members_p0S4Tk5
First Poster
Opties

Een medewerker van Samsung gaf aan dat er een technische storing was, danwel dat de korting via de toegangscode niet up-to-date was met de actuele prijs van een product. #WW90T936ASH/S2\#https://bit.ly/3apRXrm

Door de storing wordt de korting doorgevoerd op de adviesprijs en niet op de actuele prijs. De code werkt wel op alle andere actuele prijzen.

 

De medewerker gaf aan dat dit pas morgen opgelost kan worden. Echter dan is het weekend voorbij en geldt de weekendprijs niet meer.

Als klant ben ik dus de dupe van het technisch falen van Samsung. Kan dit aub opgelost worden?

Voorstel: geef mij morgen met terugwerkende kracht de korting die dit weekend zou gelden.

0 Likes
1 Antwoord
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Members_p0S4Tk5.

 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

 

Wij zijn verder niet bekend met een storing of iets dergelijks van afgelopen weekend. Daarnaast werken wij ook niet met speciale weekend prijzen. Wij houden uiteraard wel de markt in de gaten en passen hier ook onze prijzen op aan. Wij zullen hier overigens niet mee gaan concurreren ten opzichte van onze partners. 

 

Wanneer je nog toegang hebt to het portaal kan je wel de WW90T956ASE/S2 voor een heel goede prijs aankopen 😇

 

Houd je me op de hoogte?

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes