Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Selfie camera probleem storing

(Onderwerp aangemaakt op: 02-02-2022 08:26 PM)
762 Weergaven
Jaimie78
Student
Opties
Ik gebruik zelden de selfie camera maar sinds vandaag geeft die een beeld met ruis, flikkerende paarse of groene strepen, af en toe een zwarte lijn ertussen. Mijn toestel is de galaxy a41, camera zelf is niet kapot ofzo, geen idee hoe ik dat kan oplossen.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jaimie78
Student
Opties
Had ik gedaan maar werkte niet, heb het toestel opnieuw opgestart en werkt terug nu.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Se7n
Hotshot
Opties
Reset de camera app eens. Cache legen.
0 Likes
Oplossing
Jaimie78
Student
Opties
Had ik gedaan maar werkte niet, heb het toestel opnieuw opgestart en werkt terug nu.
Se7n
Hotshot
Opties
Reboot kan inderdaad wonderen doen. Hou het verder in het oog. Als het probleem terugkeert een foutrapport indienen.
0 Likes
Members_1znh8uP
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem, ook zelfde telefoon. Heb telefoon 10 keer opnieuw opgestart, cache geleegd en die strepen zijn er nog. Het is met snapchat, gewone camera alles. Wat kan ik nog doen?

0 Likes
Members_1znh8uP
First Poster
Opties

Waar ik trouwens wel achter ben gekomen is dat het alleen met fel licht gebeurd, dus in iets donkere kamer kan ik wel gewoon fotos maken met mijn front camera, maar heb je hier nog een oplossing voor

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Members_1znh8uP, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Camera-test. Hoe is het resultaat hier?

Wanneer je dit ook ervaart tijdens de Veilige Modus zal een service verzoek de volgende stap worden.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes