Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung studenten korting op LC27JG50QQUXEN

(Onderwerp aangemaakt op: 11-04-2019 01:01 PM)
1600 Weergaven
gebruiker37
Journeyman
Opties

Beste Samsung community,

 

Ik heb een paar dagen geleden een nieuwe samsung monitor gekocht (bij media markt) maar ik kom er net achter dat ik hem ook via de samsung store had kunnen kopen met studentenkorting....:face-with-rolling-eyes:

 

Ik ben nieuwschierig hoeveel studenten korting ik had kunnen krijgen als ik het met mijn studenten account had gekocht via de samsung store, als het namelijk heel veel scheelt overweeg ik om de monitor terug te brengen en dan alsnog via de samsung store aan te schaffen. (Als het 20% scheelt is dat ook best wel logisch, maar als het maar 5% is vind ik het zelf niet de moeite waard).

 

Helaas kan ik op het moment zelf niet kijken hoeveel korting ik kan krijgen omdat hij mijn email niet pakt maar dit is waarschijnlijk op te lossen door ze hierover te informeren waarna ze de school in het systeem zetten.

 

Het gaat om de LC27JG50QQUXEN (27 inch monitor 144hz)

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groeten,

gebruiker37

0 Likes
26 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoeveel korting ontvangen studenten in de Samsung Studentenkorting webshop?

Ons doel is om studenten altijd de beste deals aan te bieden, dit doe we met prijzen onder marktniveau. Denk hierbij aan 10% korting. Let wel, met nieuwe modellen is er minder korting dan gemiddeld.

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-maak-ik-gebruik-van-samsung-studentenkorting/
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
gebruiker37
Journeyman
Opties