Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung studenten korting op LC27JG50QQUXEN

(Onderwerp aangemaakt op: 11-04-2019 01:01 PM)
1600 Weergaven
gebruiker37
Journeyman
Opties

Beste Samsung community,

 

Ik heb een paar dagen geleden een nieuwe samsung monitor gekocht (bij media markt) maar ik kom er net achter dat ik hem ook via de samsung store had kunnen kopen met studentenkorting....:face-with-rolling-eyes:

 

Ik ben nieuwschierig hoeveel studenten korting ik had kunnen krijgen als ik het met mijn studenten account had gekocht via de samsung store, als het namelijk heel veel scheelt overweeg ik om de monitor terug te brengen en dan alsnog via de samsung store aan te schaffen. (Als het 20% scheelt is dat ook best wel logisch, maar als het maar 5% is vind ik het zelf niet de moeite waard).

 

Helaas kan ik op het moment zelf niet kijken hoeveel korting ik kan krijgen omdat hij mijn email niet pakt maar dit is waarschijnlijk op te lossen door ze hierover te informeren waarna ze de school in het systeem zetten.

 

Het gaat om de LC27JG50QQUXEN (27 inch monitor 144hz)

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groeten,

gebruiker37

0 Likes
26 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoeveel korting ontvangen studenten in de Samsung Studentenkorting webshop?

Ons doel is om studenten altijd de beste deals aan te bieden, dit doe we met prijzen onder marktniveau. Denk hierbij aan 10% korting. Let wel, met nieuwe modellen is er minder korting dan gemiddeld.

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-maak-ik-gebruik-van-samsung-studentenkorting/
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
gebruiker37
Journeyman
Opties

Ik kan helaas zelf niet kijken hoeveel % korting ik nou precies krijgt op deze specifieke monitor omdat mijn school waarschijnlijk nog niet in het systeem staat. Kunt u dit eventueel wel voor mij zien? Of zou u eventueel mijn school ook kunnen toevoegen?

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Als je dat regelt kun je dat dus zelf bekijken. En ik zou ook eerst informeren of je het scherm wel terug kunt brengen. Online aangekocht is dat meestal geen probleem, maar in de winkel is het anders.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
gebruiker37
Journeyman
Opties
Waar kan ik dat regelen? Kan ik dat hier op het forum ook?

Ik ga ervan uit dat ik de monitor nog terug kan brengen aangezien ik deze net 3 dagen in bezit heb en hij ook nog netjes in het folie zit. Zo ver ik lees bied de media markt ook een bepaalde retour termijn waar het product nog binnen valt.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
wat is het domein van jou school? Dan geef ik dat door!

Dit staat er op hun site:

MediaMarkt vestiging
Voor aankopen gedaan in de MediaMarkt vestigingen geldt het volgende:
Een product gekocht in één van onze vestigingen, mag je in elke Nederlandse vestiging retourneren of omruilen. Na de aankoop heb je hier 30 dagen de tijd voor. Het product moet voldoen aan onderstaande voorwaarden:
Je bent in bezit van de originele kassabon
- Het product is gekocht in een Nederlandse MediaMarkt vestiging
- Het product is ongeopend, compleet en onbeschadigd in de originele verpakking verpakt
- Het product is ongebruikt

Dus als hij ongeopend is dan is het geen probleem.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
gebruiker37
Journeyman
Opties
Onze email adressen zien er als volgt uit:
[Leerlingnummer]@ll.scholenaanzee.nl

Ik heb mijn monitor via de MediaMarkt webshop gekocht, volgens mij gelden er dan ook andere regels in dat geval.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @gebruiker37,

 

Via de Studentenkorting betaal je € 251,00 voor deze monitor. Ik zal jouw studentenmail doorzetten zodat jij en je klasgenoten toegang krijgen!

rsz-846676
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Scheelt dus bijna 2 tientjes haha!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
gebruiker37
Journeyman
Opties

Scheelt 28 euro😅... Ik kijk wel even hoe gemakkelijk dat retourneren gaat, misschien dat ik dat nog wel doe.

0 Likes