Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung a20e kan niet meer doorschakelen op ander nr

(Onderwerp aangemaakt op: 25-07-2021 09:57 PM)
1079 Weergaven
D138J
First Poster
Opties

Goedendag 

ik heb een Samsung a20e die sinds afgelopen woensdag niet meer kan doorschakelen , hij geeft dan aan fout simkaart of netwerkinstellingen , de simkaart is al vervangen en heeft niks opgeleverd , netwerk resetten heb ik ook geprobeerd maar heeft niks opgeleverd , iemand nog een idee ??

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Diana_van_der_V,

Als je het toestel al hebt gereset en dit biedt geen soelaas, dan kun je het beste gebruik maken van onze Ophaalservice of met jouw toestel langs een servicepunt van ons gaan: https://bit.ly/2r9D0B2

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je het toestel ook al eens naar fabrieksinstellingen teruggezet?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
D138J
First Poster
Opties

Ben ik dan niet al mijn gegevens kwijt ?? 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je moet natuurlijk wel een back-up maken😁
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @D138J,

Heb je inmiddels een reset uitgevoerd? Zo niet, test het dan eerst nog eens in de Veilige Modus. Dat doe je zo: https://bit.ly/2JQrwvP

Heb je ook contact opgenomen met je provider hierover? Het kan ook zijn dat het vanuit hen kant niet helemaal goed gaat.

rsz-846676
0 Likes
Diana_van_der_V
Student
Opties

Ik heb dit probleem met mijn X Cover 4s. Bij het doorschakelen: Verbindingsproblemen of ongeldige MMI code. Met mijn provider is alles doorgenomen, de MMI code is juist. De SIM in andere toestellen geprobeerd (android + iPhone) daar werkt het doorschakelen goed. Mijn Xcover teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar dit heeft het probleem niet opgelost :(.
Hoe kan ik dit oplossen?

0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Diana_van_der_V,

Als je het toestel al hebt gereset en dit biedt geen soelaas, dan kun je het beste gebruik maken van onze Ophaalservice of met jouw toestel langs een servicepunt van ons gaan: https://bit.ly/2r9D0B2

rsz-846676
0 Likes
D138J
First Poster
Opties

Ik heb een complete reset uitgevoerd maar heeft geen oplossing gebracht en heb de    backup van een week terug er op gezet , toen werkte hij nog. in de veilige modus kan ik helemaal niks doen. Ik ga nog 1 keer bellen met mijn provider Ben . Ik weet niet of dit probleem meer voorkomt bij deze provider en evt met welk toestel .

0 Likes
D138J
First Poster
Opties

Ik denk dat ik als ik er met mijn provider niet uitkom , ik even naar Service centrum Amsterdam rij , ik kom er regelmatig in de buurt dus dat is niet het probleem 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top! Succes en ik hoor graag hoe het is gegaan 👍

rsz-846676
0 Likes