Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Så mycket problem med Veddestagruppen!

(Topic created on: 21-07-2022 07:10 AM)
257 Views
Patrik_S
Apprentice
Options
Jag köpte en Tab S8+ under kampanjen för ett keyboard cover. Efter en OTROLIGT lång väntan fick jag ett cover till den ordinarie Tab S8. Anmält till deras support men sist jag anmälde ett problem så tog det MÅNADER att få återkoppling.

Köpte i samma köp en S22 till min Fru.
När jag skulle anmäla om Buds så får jag scriptfel på hemsidan. Och efter ca 2 månader med väntan så får vi bara en länk med anmäl på nytt och den är stängd!

Den fria laddaren man skulle få kom aldrig upp i membersappen så det anmälde jag också till Veddesta gruppe.
Det ärendet är "slutfört" men har inte fått någon återkoppling alls på det.

Förstår inte hur en stor och oftast seriös tillverkare som Samsung vågar lite på Veddedtagruppen och hur de missköter andras kunder!
0 Likes
9 REPLIES 9
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @Patrik_S 

Så tråkigt att höra om din upplevelse kring kampanjer, jag har tagit din feedback vidare till berörda parter hos Samsung. 

/Emmi
0 Likes
Patrick-S
Student
Options
Hej!
Köpte s22ultra under kampanj för galaxy buds..
Skickat in kvitto o imei nr..
Väntar länge på produkt..återkoppla
Efter 1 månad o undrar var mina buds är..
Får svar att kampanj e slut...Helt otroligt

/ Patrick
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @Patrick-S 

Det stämmer, den kampanjen är nu stängd. Budskampanjen gällde mellan den 9-24 februari, och S22 ska ha köpts inom denna period för att kunna ta del av Galaxy Pro Budsen. Du ska ha registrerat dig för kampanjen i Members-appen senast den 31 maj samt skickat med all information som krävdes vid registreringen.

/Emmi
0 Likes
Patrick-S
Student
Options
Hej!
Registrera mig innan den 31 maj
Knugen
Apprentice
Options
Fick inte några buds på s22ultra-kampanjen heller telenor o samsung skyller på varandra o omöjligt att få de ut uppgifter de krävde. Tycker det är ren stöld o rakt av bedrägeri. för detta har tydligen drabbat otroligt många. Men ingen av dessa jättar tar ansvar. vi kunder är inte deras bekymmer direkt efter vi betalat attityd känns det som mest...
Patrik_S
Apprentice
Options
Jag sitter i samma läge nu. Köpet genomfördes under pågående kampanj. Inrapporterade problem hanteras efter kampanjens slut och så skyller man på det. Riktigt dåligt och jag känner också att detta är bedrägeri
Patrik_S
Apprentice
Options
Vart ska jag vände mig hos Samsung då veddestagruppen hänvisar till er?
0 Likes
JakobBelczacki
Explorer
Options
Du moste kanske kontakta damung support.
0 Likes
Emmi S
Community Manager
Options

Hej @Patrik_S , @Knugen och @Patrick-S 

Tack för er tidigare feedback, kampanjen är tyvärr stängd.

Om ni menar att ni ändå lämnat korrekt och riktig information samt följt kampanjanvisningarna i tid, hänvisar jag er till vår support:

https://www.samsung.com/se/support/ 

/Emmi
0 Likes