op 25-02-2022 12:39 AM
Ik doe mee aan de inruil actie voor de nieuwe galaxy s22. Ik moet hiervoor de oplader van mijn samsung galaxy s9 inleveren. Ik heb echter niet meer de originele oplader omdat deze na 3 jaar kapot is gegaan, en heb een nieuwe offciële samsung lader gekocht. Moet ik deze nu mee sturen?
Verder is het heel raar dat er een oplader moet worden opgestuurd, waardoor ik geen oplader meer heb, en er geen nieuwe oplader word geleverd met mijn nieuwe toestel in het kader van duurzaamheid. Is er een manier waarop ik mijn oude oplader kan houden, wat ook het idee is achter samsung's keuze om niet de volledige oplader meer te sturen. Heeft iemand hier een idee over?
25-02-2022 12:48 AM - bewerkt 25-02-2022 12:48 AM
op 25-02-2022 12:54 AM
Thanks! Ik hoop dat ze hier een oplossing op hebben! lekker tegenstrijdig beleid weer...
op 17-03-2022 10:02 PM
op 21-03-2022 09:10 AM
Goedemorgen, @Lauravad.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!
Wanneer er bij je oude telefoon een oplader was meegeleverd zal je deze ook dienen in te sturen met de inruil. Wanneer je de oplader niet meestuurt, kan LooP (L8P) de inruilwaarde aanpassen. Je krijgt hiervan hen dan ook bericht over. Wil je meer weten over de inruilactie en de voorwaarden hiervan , kijk dan op onze website: Ruil je oude smartphone | Samsung
Groeten,
Martijn