Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Galaxy buds pro infektion i örat

(Topic created on: 09-08-2022 11:39 AM)
767 Views
Members_s5shjJF
Student
Options

Jag Använde dom några dagar sedan kände jag att det började bli fuktigt i mina öron. När jag vaknade dagen därpå var det flagor i mina öron o kliade som tusan. Åkte till apoteket o fick en spray att spruta i öronen. Behandlade mina öron några dagar så att dom kändes bra igen.

Någon vecka efter provade jag att använda budsen i ca en timma. Kände inget just då men efter att jag gått och lagt mig vaknade jag mitt i natten av att det bara blaskade i mina öron som om någon hällt vatten i dom.

Kan tillägga att jag aldrig har haft problem med in ear hörlurar innan. Och heller inte haft några problem med nickelallergi förut

0 Likes
8 REPLIES 8
Emmi S
Big Cheese
Options

Hej!

Det var tråkigt att höra gällande dina buds! 😕

Vid reaktion/allergi och buds får du gärna registrera detta hos oss här: www.samsung.com/se/support/voiceofcustomer/ så kan vi hjälpa dig vidare 😊

/Emmi
0 Likes
Crapmind
First Poster
Options
Ja hade samma problem med mina Buds pro så ja sålde dom och köpte Lg tone fp9. Är supernöjd 😀Detta problem med eksem är jättevanligt tyvärr gällande Buds pro. Skulle vilja köpa nya buds2 pro men ja vågar inte pga att ja får samma problem med dom😥 Ja gillar Samsungs produkter 👍
0 Likes
lallolu
First Poster
Options
LG tone earbuds är grymma. Har själv FP5.
0 Likes
Members_IF6Izb1
First Poster
Options

Gick från Huawei freebuds pro till buds 2 pro och efter cirka en timmes användning blev öronen fuktiga. Vaknade dagen efter med torra flagnande öron. Aldrig varit med om något liknande

0 Likes
Nordisk
First Poster
Options

Jeg har samme problemet. Har utviklet sår i ørene etter å ha brukt buds pro. Aldri hatt dette problemet før. Skikkelig skuffa!!! 

0 Likes
PinPim
First Poster
Options
Jag har fått samma problem med Buds pro 2. Klåda och vätskam som rinner ut.
0 Likes
Uptownadhd
Apprentice
Options
Jag har samma bekymmer. Testade att starta ett ärende på den länken men jag får inget mail där jag kan skriva något nummer.
0 Likes
Uptownadhd
Apprentice
Options
Jag köpte mina buds pro 2 för ett tag sedan. Älskade ljudet och alla funktioner. Men som alla här skriver så får jag klåda och det känns som det brinner i öronen. Rinningar började och jäkla massa kli. Så jävla trist att man inte kan lämna tillbaka dom och få pengarna tillbaka. Jag har testat att byta gummiskydden men till ingen nytta. Jag har testat att svabba av dom med sprit på topps ifall det va smuts på dom. Jag har dom bara i ca 15 min åt gången men återigen massa bekymmer. Man lägger ut över 2500kr och bara längtar till att använda dom men det blir till ett h-vete. Undrar då ifall man ska sända in till olika tidningar att det är många som får bekymmer men inget som samsung erbjuder att byta till andra som verkligen fungerar eller pengarna tillbaka. Dåligt..
0 Likes