Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Galaxy buds pro infektion i örat

(Topic created on: 15-08-2022 10:55 AM)
343 Views
Members_s5shjJF
Student
Options

Jag Använde dom några dagar sedan kände jag att det började bli fuktigt i mina öron. När jag vaknade dagen därpå var det flagor i mina öron o kliade som tusan. Åkte till apoteket o fick en spray att spruta i öronen. Behandlade mina öron några dagar så att dom kändes bra igen.

 Någon vecka efter provade jag att använda budsen i ca en timma. Kände inget just då men efter att jag gått och lagt mig vaknade jag mitt i natten av att det bara blaskade i mina öron som om någon hällt vatten i dom.

Kan tillägga att jag aldrig har haft problem med in ear hörlurar innan. Och heller inte haft några problem med nickelallergi förut

0 Likes
6 REPLIES 6
Emmi S
Community Manager
Options

Hej!

Det var tråkigt att höra gällande dina buds! 😕

Vid reaktion/allergi och buds får du gärna registrera detta hos oss här: www.samsung.com/se/support/voiceofcustomer/ så kan vi hjälpa dig vidare 😊

/Emmi
0 Likes
Crapmind
First Poster
Options
Ja hade samma problem med mina Buds pro så ja sålde dom och köpte Lg tone fp9. Är supernöjd 😀Detta problem med eksem är jättevanligt tyvärr gällande Buds pro. Skulle vilja köpa nya buds2 pro men ja vågar inte pga att ja får samma problem med dom😥 Ja gillar Samsungs produkter 👍
0 Likes
lallolu
First Poster
Options
LG tone earbuds är grymma. Har själv FP5.
0 Likes
Members_IF6Izb1
First Poster
Options

Gick från Huawei freebuds pro till buds 2 pro och efter cirka en timmes användning blev öronen fuktiga. Vaknade dagen efter med torra flagnande öron. Aldrig varit med om något liknande

0 Likes
Nordisk
First Poster
Options

Jeg har samme problemet. Har utviklet sår i ørene etter å ha brukt buds pro. Aldri hatt dette problemet før. Skikkelig skuffa!!! 

0 Likes
PinPim
First Poster
Options
Jag har fått samma problem med Buds pro 2. Klåda och vätskam som rinner ut.
0 Likes