Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cash Back aanvragen.

(Onderwerp aangemaakt op: 10-07-2021 04:27 PM)
983 Weergaven
RFMN
Student
Opties

Hierbij had ik graag hulp bij het aanvragen van de Cash back op een steelstofzuiger VS15T7036R5. Dit lukt me niet ook niet na verschillende (+/- 10) pogingen. Bij het invullen van het serienummer S/N.09MJ8NAR400445 krijg ik steeds de melding in het rood: "serienummer* het serienummer is een combinatie van 14 of 15 cijfers en hoofdletters". Ik heb uiteindelijk naar Samsung gebeld, daar kreeg ik een nietszeggend antwoord wat niet te onderbreken was met als slot, probeer het binnen enkele dagen nog eens. Hierbij wil ik ook nog vermelden dat in verscheidene verkooppunten vermeld staat dat hier 50-€ cash back op is. Waarom moet dit allemaal zo ingewikkeld zijn? u schrikt hier echt de klanten mee af. 

Beste groeten   Rudy Naessens

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
RFMN
Student
Opties

Neen, ik heb wel van iemand anders de tip gekregen om het serienummer te gebruiken dat op de stofzuiger zelf staat, deze is namelijk anders dan op de verpakking en dan is het gelukt. Spijtig ik had zulk een antwoord van u verwacht. mvg Rudy Naessens

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Rudy,

Het serienummer is zonder "S/N.". Heb je het op die manier al geprobeerd? Dus alleen alles vanaf 09?

kevin-sig
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @RFMN,

Is het nog gelukt om de cashback aan te vragen met behulp van Kevin zijn tip? 👍

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
RFMN
Student
Opties

Neen, ik heb wel van iemand anders de tip gekregen om het serienummer te gebruiken dat op de stofzuiger zelf staat, deze is namelijk anders dan op de verpakking en dan is het gelukt. Spijtig ik had zulk een antwoord van u verwacht. mvg Rudy Naessens

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het nu wel is gelukt 😉

rsz-846676
0 Likes
God
Pioneer
Opties
Ik krijg 50 euro terug op me wasmachine. Ik heb dit al opgegeven bij de eerste 20 pogingen >< dat is me die 50 euro niet waard .

Ik ben wel blij met me zwarte samsung wasmachine
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @God,

Waar loop je precies tegenaan tijdens de registratie? 😉

rsz-846676
0 Likes
God
Pioneer
Opties
He thanks @BruceH

Ze hadden nog wat nodig wat weet ik niet meer precies. Ik zal er een keer na kijken , maar de tijd heb ik op dit moment even niet:D
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Alright! Als ik je toch nog kan helpen, dan hoor ik het graag 👍

rsz-846676
0 Likes