Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gezocht: Hoesje met dikke even-platte achterkant voor Samsung Galaxy S21 FE

(Onderwerp aangemaakt op: 28-01-2023 03:41 PM)
1084 Weergaven
luukdr98
Explorer
Opties

Beste Samsung gebruikers,

Ik ben opzoek naar een hoesje(ookwel back-cover genoemd zag ik op google) waarbij de achterkant volledig(even-plat) is. ik weet dat de verwoording een beetje raar zo is, maar ik denk dat jullie mij wel begrijpen :smiling-face: 

Het probleem is nu(voor het eerst eigenlijk dat ik het zo erg beleef) dat mijn telefoon als een gek wiebelt als ik hem op tafel leg en ik wil typen. De camera's steken naar mijn beleving nog niet zo erg uit, maar de telefoon wiebelt als een gek.

Ik had het thuis gevraagd en iemand zei dat er dikkere hoesjes bestaan, alleen dat de kans is dat het minder gebruiksvriendelijker word. Dus ik heb het opgezocht alleen is het nog niet helemaal duidelijk. Klopt het dat het de doorzichtige hard-plastic hoesjes zijn? Die worden er namelijk wel echt minder mooier op naar mijn mening.

Ik zie heeeel graag jullie reacties tegemoet!

Met vriendelijke groeten,

Luuk

0 Likes

1 Oplossing

11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Een hoesje is en blijft altijd een hele persoonlijke keuze.

Ik gebruik zelf al meer dan 10 jaar UAG om mijn Samsung telefoons ( Urban Armor Gear) omdat deze verreweg het meeste bescherming bieden, deze wiebelen ook absoluut niet.

Screenshot_20230128_154420_Chrome_1000085858_1674917061.png
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
luukdr98
Explorer
Opties

Beste Patrick,

Ik ben het helemaal met je eens dat een hoesje een persoonlijke keuze is en ik waardeer het dat je je eigen hoesje deelt. Ik vind alleen je hoesje persoonlijk wat te heftig eruit zien. Alhoewel ik zeer geloof dat het goed beschermend is :smiling-face:

Ik hoop dat anderen hier op dit forum (evt.) mee kunnen helpen naar het hoesje wat ik zoek.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
luukdr98
Explorer
Opties

Ik waardeer je zoektocht heel erg!!!!  👍

Echt dankjewel. Mijn reactie was misschien iets te gehaastig, sorry.

Heeft die van Coolblue de achterkant datie helemaal plat is en niet wiebelt?

0 Likes
luukdr98
Explorer
Opties

-

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je naar de foto kijkt ziet het er wel stabiel uit. Maar ik heb het hoesje niet in handen om te testen.
Vincent1975
Pioneer
Opties
https://www.smartphonehoesjes.nl/ultra-hybrid-backcover-samsung-galaxy-s21-fe-transparant.html

Hoi, ik gebruik zelf deze van spigen, ook voor de S21fe. Past uitstekend, helemaal plat en wiebelt niet.
Ik heb de olijfgroene S21fe en vind het juist mooi dat de kleur van de telefoon is te zien doordat de case transparant is, een aanrader.
Succes met je keuze.
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is ook een mooie die van Spigen, dat is ook een bekend merk👍😁