See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
op 03-06-2020 11:38 PM
Ik ben erachter gekomen dat wanneer op mijn QE55Q8F tv de Auto Motion Plus-instellingen op "Auto" staan het beeld vaak "schokkerig" overkomt. Na lang zoeken en aanpassen van alle beeldinstellingen ben ik er dus achter dat de Auto Motion Plus-instellingen de grootste boosdoener is.
Wanneer onder deze instelling de Wazigheidsvermindering op "0", en de Trilvermindering op "10" staan laat de tv meer bewegende beelden per seconde laat zien, iets wat ik zelf (vooral bij films) erg mooi vindt. Alleen is dat dus met de schokkerige elementen, wat dus enorm afbreuk doet aan het kijkplezier.
Wanneer de Wazigheidsvermindering op "0" en de Trilvermindering op "0" staan lukt het dus om tv te kijken zonder die schokkerige elementen is het scherm, maar dus zonder het vloeiende beeld waar ik dus zo van gecharmeerd ben.
Mijn vraag; is het mogelijk om toch via een instelling/update of wat dan ook die vloeiende beelden te krijgen zonder de schokkenden elementen erin?
Mocht er nog interesse zijn in voorbeelden bij beide instellingen zodat het duidelijker wordt kan ik daar uiteraard voor zorgen!
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.