Vragen over je Galaxy S22, S22+, S22 Ultra? Deel je vragen en ervaringen in de officiele Samsung community - het forum voor alle Samsung producten.
29-11-2024 11:04 AM - bewerkt 29-11-2024 11:05 AM
Sinds een update uitgevoerd op 21 november begon mijn S22U af en toe herop te starten maar op 24/11 bleef hij dit een uur doen. S'avonds bleef hij dit dan doen tot s'ochtends de batterij plat was.
Had 1x in recovery mode geraakt en factory reset uitgevoerd maar maakte niks uit.
Ik kon de gsm dan na leeglopen terug instellen maar kon wifi niet aanleggen.
Nu herstart hij soms nog en de wifi kan ik soms aanleggen als ik zelf heropstart.
Anders doet de toggle voor wifi niks en schakelt de wifi zichzelf weer uit.
Indien ik de wifi wel kon inschakelen werkt deze perfect, tot bootloop weer gebeurd
Ik heb de indruk dat de reboots vaker gebeuren met wifi aan.
Laatste updates zijn geinstalleerd, google play services manueel geupdate, diagnose via samsung members vind niks als de wifi aan kan liggen, netwerksettings gereset
Ik zie dat er heel veel mensen klagen van boot loops van S22Ultra sinds oktober/november maar ook ervoor.
Wat doe ik hiermee? Is dit hardware of software? 0 issues voor de update geïnstalleerd was
2x al tijdens garantie scherm laten herstellen door zwarte vlek rond camera die telkens groter werd dus nog geen geluk gehad.