Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Waardeloze klantenservice! Al 3.5 week een defecte wasmachine

(Onderwerp aangemaakt op: 20-07-2022 05:52 PM)
581 Weergaven
Members_5lmrSMN
First Poster
Opties

Ik weet niet of dit een normale manier van zaken doen is, zelf vind ik het nergens op lijken.

Wanneer je een wasmachine besteld, is hij de volgende dag geleverd. Wanneer je een probleem hebt kun je al 3,5 week wachten en door de klantenservice worden verteld dat je gewoon nog even geduld moet hebben. 

Wasmachine is nog geen jaar oud, 1 van de duurste (€1000,-). 3,5 week geleden defect gemeld. 2,5 week geleden een monteur langs geweest die aangaf dat het apparaat niet te repareren is. Na 2 mails, de eerste direct nadat de monteur is geweest "binnen 10 werkdagen neemt samsung contact met u op" en 5 dagen later binnen 5 werkdagen. Is de termijn nu al zeker verstreken. 

Wanneer we praten over een redelijke termijn waarmee een oplossing wordt aangeboden is dit alles behalve dat.

Al 3,5 week niet thuis kunnen wassen, ergens anders moeten wassen, kost ook genoeg tijd en geld.

Al 10 jaar trouwe samsung klant en talloze samsung apparaten in huis, maar ik denk toch echt dat zonder een fatsoenlijke oplossing en compensatie dit de allerlaatste was.

0 Likes
4 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Heb je een reparatienummer?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Members_5lmrSMN
First Poster
Opties

SORD22068542

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_5lmrSMN, goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Als ik je gegevens erbij pak zie ik inderdaad staan dat er een omruiling is aangevraagd. Ik zal mijn collega's van de omruilafdeling een bericht sturen om dit zo snel mogelijk op te pakken en je hier verder over te informeren.

Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
visser67
First Poster
Opties
Zelfde probleem met mijn tv ,naar 6 weken nog steeds geen antwoord. Ben alleen maar aan het bellen zeker 4 uur lang voor 18 cent per minuut . Elke keer het verhaal uitleggen aan een Callcenter medewerker en ze zeggen dan we maken er spoed van . 3 dagen moet je ongeveer wachten zeggen ze ,heb ik inmiddels wel 10 keer gehoord en ben nog geen steek verder denk dat ik nooit wer Samsung koop
0 Likes