16-04-2021 09:23 PM — edytowano 16-04-2021 09:23 PM
Witam,
Od pewnego czasu jestem posiadaczem S8 i chwaliłem ten telefon do momentu jego zresetowania.Problem zaczął się od tego, że po ponownym uruchomieniu telefonu prosi on o zaszyfrowanie hasło w celu bezpieczeństwa.
Wpisuje hasło Google oraz hasło Samsung i żadne z nich nie działa. Co zabawniejsze po kilku próbach ponownego uruchomienia nie pyta o to hasło i telefon włącza się normalnie. Na telefonie nie były ustawiane żadne hasła prócz konta Samsung oraz Google. Nie stosowałem żadnych zabezpieczeń ekranu. Więc skąd mam wziąć to hasło szyfrujące, jeżeli takowego nie zakładałem.
Postanowiłem zresetować telefon do ustawień fabrycznych usuwając wszystko co na nim było. Po zresetowaniu telefon wyświetla ten komunikat i zostaje mi tylko ponownie uruchomienie. Załapał dopiero po chyba piątym restarcie.
Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o androidy, zawsze korzystałem z Iphone. Dodatkowo na stronie Samsung usunąłem wszystkie zabezpieczenia funkcją "Odblokuj". Więc jeżeli nie zakładałem żadnych haseł dodatkowo odblokowałem go z głównej strony to w czym tkwi problem?
Proszę o pomoc pozdrawiam!
16-04-2021 09:36 PM
Cześć @Mateusz Harasimowicz
Najprawdopodobniej podczas szyfrowania danych wystąpił jakiś problem. Czy problem dalej występuje?
16-04-2021 09:38 PM — edytowano 16-04-2021 09:39 PM
Witam
Odszyfrować można tylko z pozycji telefonu. W tej sytuacji trzeba przywrócić ustawienia fabryczne przez tryb recovery.
16-04-2021 09:39 PM
Witam, niestety tak. Podczas ponownego uruchomienia żąda hasła szyfrującego w celu ochrony bezpieczeństwa, a podczas resetu do ustawień fabrycznych pojawia się komunikat, który załączyłem w poście wyżej. Za każdym razem muszę uruchamiać telefon do skutku, aż załapie bez tego komunikatu.
16-04-2021 09:41 PM
Robiłem reset i z trybu recovery jak i również z trybu ustawień w interfejsie. Raz pyta o hasło, a raz nie. Strach go ponownie uruchomić.
16-04-2021 09:41 PM