Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Deel jouw mooiste zelfgeschoten foto's!

(Onderwerp aangemaakt op: 26-09-2017 02:40 PM)
16269 Weergaven
8Note8
Helping Hand
Opties

Het leek me wel leuk om te zien wat anderen aan mooie zaken weten vast te leggen met hun Samsung-toestel.

 

Misschien is het ook leuk om een korte beschrijving en wat technische details erbij te zetten.

374 Antwoorden
8Note8
Helping Hand
Opties

Ik denk dat dit topic gelijk verwijderd kan worden: maximale bestandsgrootte :smileyvery-happy: 

 

 

KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Dat is zeker een leuk idee! Het probleem met de maximale bestandsgrootte kun je omzeilen door een screenshot te maken van de foto die je wilt versturen en dan de screenshot te uploaden. Als je wilt gaan inzoomen gaat de kwaliteit erg achteruit, maar als je alleen de foto zelf wilt zien valt het wel mee. Het resultaat is in elk geval beter dan wanneer je verkleinprogrammaatjes gaat gebruiken. Dat komt er dan ongeveer zo uit te zien:

 

Screenshot_20170925-142757.jpg

Screenshot_20170925-142946.jpg

Screenshot_20170925-143215.jpg

Screenshot_20170925-143303.jpg


kevin-sig
8Note8
Helping Hand
Opties
Bedankt voor de suggestie!

Dat zijn een paar mooie foto's.
Gebruik je doorgaans de Pro-mode?
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
Thanks! :face-with-tears-of-joy:

Als ik de kans krijg gebruik ik inderdaad de pro-stand, maar meestal zet ik alles op automatisch en pas ik hooguit de verlichting even aan. Veel van de foto's zijn gemaakt in een split-second, zoals die eend en mot, waarbij ik geen kans krijg om alles goed in te stellen. Vergt waarschijnlijk een hoop oefening om dat snel, goed te kunnen doen :winking-face:

kevin-sig
RobertS
Troubleshooter
Opties

Wat een leuk topic @8Note8. De maximale bestandsgrootte werkt inderdaad niet mee, maar kun je dit wellicht ook op een andere manier omzeilen.

 

Bij het uploaden van een afbeelding kan je er ook voor kiezen om dit via een URL te doen. Je kan de afbeeldingen dus via een andere website hosten en alsnog hier in volle glorie tonen :smiling-face: 

 

Ik heb het hieronder meteen even voor je geprobeerd.

 

URL.png

 

 

 


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
8Note8
Helping Hand
Opties

Bedankt voor de tip!

Samen met die van @KevinW kan dit topic zeker wel opbloeien - zoals de planten die we mooi met Live Focus kunnen vastleggen? :smileytongue: 

 

tRl5QII

KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik dacht, oktober is voorbij, dus laat ik met mijn beste plaatjes van afgelopen maand dit topic eens 'bumpen' :winking-face:

 

Op 17 oktober was er een vage, rode gloed te zien voor de zon vanwege stof van de bosbranden in Portugal en Saharazand meegenomen door de storm.Op 17 oktober was er een vage, rode gloed te zien voor de zon vanwege stof van de bosbranden in Portugal en Saharazand meegenomen door de storm.

 Op zondag 15 oktober was het een zomerse dag, midden in de herfst! Mens en dier genootOp zondag 15 oktober was het een zomerse dag, midden in de herfst! Mens en dier genoot

Herfst is niet alleen het seizoen met de meeste medeklinkers op een rij, maar ook nog eens een prachtig seizoen!Herfst is niet alleen het seizoen met de meeste medeklinkers op een rij, maar ook nog eens een prachtig seizoen!

Krijgen we al een beetje het kerstgevoel? Nog maar 52 dagen tot kerst!Krijgen we al een beetje het kerstgevoel? Nog maar 52 dagen tot kerst!

Herfstiger dan dit krijg ik ze niet hoorHerfstiger dan dit krijg ik ze niet hoor

En tot slot eentje gemaakt met de Gear 360En tot slot eentje gemaakt met de Gear 360

 

Happy November! :face-with-tears-of-joy:


kevin-sig
BruceH
Community Manager
Opties

Vooral die laatste vind ik erg gaaf!

rsz-846676
8Note8
Helping Hand
Opties

Zo een Gear 360 is wel gaaf! Toffe foto :smileyvery-happy:

 

Stel je wilt met de Gear 360 een live stream starten in een privé-omgeving - dus dat niet iedereen zomaar toegang heeft tot je stream, niet dat je streamt in een omgeving waar je dat niet zou moeten doen :smileylol: - hoe kan je dat het beste aanpakken?