Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Deel jouw mooiste zelfgeschoten foto's!

(Onderwerp aangemaakt op: 25-09-2017 02:03 PM)
64784 Weergaven
8Note8
Helping Hand
Opties

Het leek me wel leuk om te zien wat anderen aan mooie zaken weten vast te leggen met hun Samsung-toestel.

 

Misschien is het ook leuk om een korte beschrijving en wat technische details erbij te zetten.

374 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Thanks! Ben ook erg blij met die Gear 360.20170702-182830.jpg

Vooral dat je 360 foto's zo aan elkaar kan plakken met een druk op de knop vind ik echt tof. 

 

Een live stream kun je delen op het Samsung VR platform, YouTube en Facebook. Je kunt vervolgens kiezen of je deze met de hele wereld deelt, met alleen vrienden of lekker voor jezelf houdt (wat volgens mij de essentie van live streamen wegneemt, maar als je bijvoorbeeld weinig geheugen hebt zou je een privéstream kunnen starten in plaats van opslaan ;))

 

 


kevin-sig
8Note8
Helping Hand
Opties

Nu ben ik het ermee eens dat zo een aan elkaar geplakte 360 foto er goed uitziet, maar kan je bijvoorbeeld op deze pagina een 360 foto plaatsen waar men doorheen kan bladeren, of wordt dat op de meeste websites (nog) niet ondersteunt? Moet iemand anders de foto in Galerij van Samsung openen wil diegene door de foto bladeren?

 

YouTube maakt nu ik het mij herinner inderdaad mooi gebruik van 360 beeldmateriaal! 

 

Bedankt!

KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

De meeste sites ondersteunen die niet en zal de foto weergeven als een soort uitgestrekte panorama foto, zoals hieronder.

xr3Oljx
Als het goed is zou je deze foto bijvoorbeeld wel kunnen opslaan en als 360 foto in de galerij bekijken als volwaardige 360 foto. Mits de foto hier niet vervormd wordt opgeslagen. Ik ben stiekem ook wel benieuwd of dat lukt.

 

Delen via bijvoorbeeld WhatsApp werkt weer niet, omdat de comprimatie die gebruikt wordt het effect om zee helpt.


kevin-sig
8Note8
Helping Hand
Opties

Jammer genoeg deed het openen in Galerij niet waarop ik gehoopt had! Wellicht dat de '360 data' verloren gaat in het geval van .jpg? Dat is in ieder geval het formaat waarin ik de afbeelding via Samsung Browser opgeslagen krijg.

 

Zou het in het geval van WhatsApp wat uitmaken of je de afbeelding deelt door eerst Galerij (> Delen > WhatsApp) te openen of door eerst WhatsApp te openen? 

 

In ieder geval bedankt voor de moeite!

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties
JPG is het standaardformaat van de Gear 360, dat is niet het probleem. Ik denk dat of de host die ik gebruikt heb (Imgur) of de Community bij het plaatsen comprimatie heeft gebruikt waardoor je toestel hem niet meer herkend als 360 foto. Ik heb eens zo'n foto doorgestuurd via de e-mail naar iemand die verder geen Gear 360 heeft en dus ook de apps niet, en dat werkte wel goed vanuit de Galerij. Het zou dus zoiets moeten zijn.

Hoe je hem deelt op WhatsApp maakt verder niet uit, het is echt de comprimatie die ervoor zorgt dat het niet bruikbaar is. Bij gewone foto's valt het niet zo op, maar probeer maar eens een lange panoramafoto te delen via WhatsApp. De kwaliteit gaat dan erg achteruit. Datzelfde probleem heb je met de 360 foto's, maar dan nog erger omdat hij niet alleen de breedte ingaat ;).

kevin-sig
0 Likes
8Note8
Helping Hand
Opties

Jammer, je zou verwachten dat WhatsApp op dit gebied geen steken zou laten vallen!

0 Likes
RobertS
Troubleshooter
Opties

Om ook maar even gezellig mee te doen :winking-face: 

 

20160915_211626.jpg20161023_190147.jpg20170427_165628.jpg


---------
Signature-S21-2
Community Manager Samsung Benelux
Heb je een antwoord gevonden op je vraag? Markeer deze dan als
✓Oplossing zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden :smiling-face:
Lot
Big Cheese
Opties

Leuk dit onderwerp!

Ik was onlangs in Canada en had mijn S6 edge mee :smiling-face:

 

Canada1.jpg

 

Canada2.jpg

 

 


---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
Tim
GrandMaster
Opties

Dan doe ik ook maar mee! Foto gemaakt met een Galaxy S7.

 

Wakker worden in Paramaribo, Suriname.Wakker worden in Paramaribo, Suriname.

 

 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
8Note8
Helping Hand
Opties

Jammer genoeg geen indrukwekkende natuurlandschappen of evenementen van mij :smileyembarrassed:

 

Ik probeer 'live focus' onder de knie te krijgen:

 

MC9rOwSG8LxmpJ