Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Zwarte horizontale balk onderaan het scherm Galaxy S7

(Onderwerp aangemaakt op: 28-11-2019 12:31 AM)
11170 Weergaven
Sylviavg
Journeyman
Opties

Ik heb sinds vanmorgen een zwarte horizontale balk onderaan mijn scherm. Vervelend want er zitten vaak knoppen achter waar je op moet klikken en die je nu niet meer kan zien. Wie weet er een oplossing? Ik heb mijn telefoon niet laten vallen of iets dergelijks.

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Sylviavg
Journeyman
Opties

Ik heb een nieuw scherm gekregen. Ben in Rotterdam bij het Samsung servicepunt geweest en na een uur al gerepareerd! En het viel onder de garantie dus hoefde niets te betalen. Top service!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Kijk eens aan, top! Nog veel plezier ermee, Sylvia. 

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
22 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Sylvia,

Wat irritant, zo'n balk! Zou je eens kunnen kijken of deze balk ook zichtbaar is op een schermafbeelding? https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-een-screenshot-maken-met-mijn-smartphon...

Indien dit zichtbaar is op de schermafbeelding, is het iets in de software wat de balk veroorzaakt. Je kunt dan testen of het ook in de veilige modus is: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/

Als het niet zichtbaar is op de schermafbeelding, dan zit het dus waarschijnlijk in het scherm. Zou je met een andere camera een foto van het probleem kunnen maken en deze hier bijvoegen? Dan kijken we graag met je mee.

Ik hoor graag het resultaat van de tests van je!

kevin-sig
0 Likes
Sylviavg
Journeyman
Opties

100_5665.JPGHallo Kevin, bedankt voor je reactie. Ik heb een schermafbeelding gemaakt, en als ik erop klik zie ik die zwarte balk, dus ik denk dat het in het scherm zelf zit.

Daarna in veilige modus een foto gemaakt met mijn camera en die zwarte balk is nog steeds zichtbaar.

Sylviavg
Journeyman
Opties

Weet iemand anders misschien een oplossing? Ik wacht al zo lang!

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dit lijkt op widgets, als je je vinger ingedrukt houdt op de balk, kun je hem dan verwijderen uit het startscherm?

rsz-846676
0 Likes
Sylviavg
Journeyman
Opties

100_5713.JPG

Dan krijg ik dit te zien

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hmm, ik zie het inderdaad. Zie je dit ook in de Veilige Modus

rsz-846676
0 Likes
Beerthzn
Student
Opties

Dit is een shot van de telefoon in veilige mode.

IMG_0046.JPG

0 Likes
Sylviavg
Journeyman
Opties

100_5665.JPGDit is in veilige modus

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

De zwarte balk zou niet moeten. Je kunt nog proberen om een back-up te maken van de gegevens en een reset uit te voeren.

Mocht het na de reset nog steeds zichtbaar zijn, dan raad ik jullie aan hem ter reparatie aan te bieden.

Dit kan via de Ophaalservice of je kunt ermee langs een servicepunt van ons gaan.  

rsz-846676
0 Likes