Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vragen over mijn telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 25-11-2022 12:38 PM)
254 Weergaven
Knuffelknoflook
First Poster
Opties

hoe kan ik een foto maken via deze telefoon? 

hoe kan ik de telefoon uitzetten na gebruik? 

ik snap niet hoe ik deze telefoon moet opladen er zit een snoertje in de doos en dat is het is het de bedoeling dat ik via mijn laptop de telefoon oplaad door deze in de usb poort van de laptop te laten? ik heb dit geprobeerd en het duurt echt heel lang voordat deze laad

hoe kan ik whatsap erop krijgen?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Knuffelknoflook, goedemorgen.

 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

 

Wat gaaf om te lezen dat je voor een nieuwe Samsung Galaxy telefoon hebt gekozen 💙 Welk model is het geworden? Wanneer je de camera-app opent kan je ook foto's en video's maken. 

Het snoertje wat erbij zit kan je ook in een adapter steken zodat je telefoon ook wordt opgeladen, dit soort blokjes worden niet meegeleverd en kan je apart via de webshop bestellen.

 

Je kan de telefoon uitzetten via de Zij-toets, ook kan je het toestel uitschakelen via de knop in het controle paneel. 

 

Als je gaat naar Instellingen > Gebruiksaanwijzing, kan je alles teruglezen over hoe en wat met betrekking tot jouw nieuwe telefoon 😉

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Knuffelknoflook, goedemorgen.

 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

 

Wat gaaf om te lezen dat je voor een nieuwe Samsung Galaxy telefoon hebt gekozen 💙 Welk model is het geworden? Wanneer je de camera-app opent kan je ook foto's en video's maken. 

Het snoertje wat erbij zit kan je ook in een adapter steken zodat je telefoon ook wordt opgeladen, dit soort blokjes worden niet meegeleverd en kan je apart via de webshop bestellen.

 

Je kan de telefoon uitzetten via de Zij-toets, ook kan je het toestel uitschakelen via de knop in het controle paneel. 

 

Als je gaat naar Instellingen > Gebruiksaanwijzing, kan je alles teruglezen over hoe en wat met betrekking tot jouw nieuwe telefoon 😉

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes