Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

vocht gedetecteerd bij oplaadpunt

(Onderwerp aangemaakt op: 03-07-2017 10:45 AM)
32337 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Heb sinds een maand de a5 2017 en krijg sinds gisteren ineens de melding vocht gedetecteerd. Vreemd want ben niet in de buurt van water geweest en oplader ligt altijd in de kast. Wie weet hoe dat kan?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Telefoon gisteren net terug. Was onderdeel vervangen, dus toch iets niet goed met de telefoon. Viel onder de garantie.  In ieder geval bedankt voor de tips om het op te lossen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
10 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Hoi Kneggie,

zou je eens je telefoon en oplader + kabel een dag in een bak met rijst willen leggen? dan word al het vocht onttrokken.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @Anonymous User, heb je het antwoord van Rohit gezien? Heeft dat geholpen?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Nee! Heb het geprobeerd, wetende dat het geen vocht kan zijn. Om alles uit te sluiten zeg maar. Telefoon is net nieuw dus heb garantie en deze op laten halen.  Krijg vanmiddag weer terug en dan zal ik wel lezen wat ze gedaan hebben.  Als ze iets ontdekt hebben laat ik het weten. Resetten naar fabrieksinstelling heeft ook niet geholpen.  

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Geprobeerd maar melding blijft komen helaas. Nu via service telefoon op laten halen 

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Ah oké, laten we dan hopen dat de reparatie dit probleem oplost. Houd je me op de hoogte?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Aramaker
Student
Opties

hallo , ik had hetzelfde met mijn nieuwe samsung A3 2017 (2 weken oud)

Mij is geadviseerd om de tel met oplader is een bak rijst te leggen .

Ik heb afgelopen nacht mijn telefoon in de rijst gehad  in een bak met gesloten deksel en heb tot nu toe geen melding meer gehad. Mij is gezegd dat rijst vocht ontrekt dus wie weet helpt het bij jouw ook .

Groeten A Ramaker.

Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Bedankt voor je berichtje.  Ik had dat al gedaan ondanks dat ik zeker weet dat er geen vocht bij is gekomen.  Tel altijd op de kast, in mijn tas of in auto.  Melding kwam gewoon weer na een paar uur. Heb deze vanwege garantie opgestuurd en dan hoor ik het wel. Nog nooit eerder problemen gehad met Samsung toestellen dus was nieuw voor mij.

0 Likes
Oplossing
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Telefoon gisteren net terug. Was onderdeel vervangen, dus toch iets niet goed met de telefoon. Viel onder de garantie.  In ieder geval bedankt voor de tips om het op te lossen.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@Anonymous User, ontzettend fijn dat je 'm weer binnen hebt en dat 'ie ook weer functioneert :face-with-tears-of-joy: 

0 Likes