op 02-07-2017 08:32 PM
Hallo ik heb sinds 2 weken een samsung a3 2017 gekocht en nu na tewwe weken krijg ik steeds een melding dat er vocht is gedetecteerd bij de usb poort snap het niet kan me niet vedenken dat ik de tel met water of vocht i aanraking is geweest. Ik kan mijn telefoon nog gewoon opladen met de samsunglader en verder werkt alles nog prima tot nu toe alleen de oordopjes kraken wel wat als ik de radio aan heb. Wat moet ik nu doen.
op 03-07-2017 02:21 PM
op 05-07-2017 03:40 PM
Hey @Aramaker, heeft de goede tip van Rohit je nog geholpen?
op 19-08-2017 11:38 AM
op 23-01-2018 03:10 PM
Ik heb een galaxy s8 voor het eerst 1 maand geleden gaf teken dat er vocht was bij oplaadpunt, maar mijn toestel was niet nat geworden en/of met water in aanraking geweest. Terug naar Vodafone waar ik het toestel gekocht had, terug naar Samsung gestuurd na een week kon ik het toestel ophalen, was een onderdeel vervangen, maar nu na een paar weken later geeft toestel weer aan dat er vocht is bij oplaadpunt. Weer terug naar Vodafone ze zeggen dat ze weer terug naar Samsung kunnen sturen, maar ik kan niet zonder telefoon, ik heb het voor mijn werk nodig(noodzakelijk) en heb geen andere toestel en krijg ook geen vervangende toestel omdat daarvoor geen verzekering had afgesloten.
Samsung geeft aan dat s8 water dicht is, hoe kan dit??? Moet ik de telefoon weer opsturen????
op 23-01-2018 03:26 PM
Er is een sensor die detecteert wanneer de Oplaadpoort vochtig is. Om schade te voorkomen bij het laden, krijg je dan een melding dat er vocht is gedecteert. Je kan pas terug opladen wanneer de laadpoort volledig droog is. Het kan vochtig worden door regen of zelfs damp. Deze meldingen zijn echter volledig normaal. Je zou kunnen proberen je Samsung te laden terwijl hij uitstaat. Controleer daarna nog eens of hij nog steeds deze melding geeft.