Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Video autoplay samsung m31

(Onderwerp aangemaakt op: 16-08-2020 01:31 PM)
1231 Weergaven
Jos55
First Poster
Opties

De video's op mijn M31  smartphone starten automatisch en blijven steeds weer opnieuw afspelen.

 

Bij de instellingen van mijn standaard videospeler zijn de bovenste opties ( Volg. automatisch en automatisch herhalen) gedisabled.

 

Hoe kan ik dit wijzigen

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Lijkt dan toch een softwarematig probleem. Het kan veroorzaakt worden door één of meer van je geïnstalleerde apps. Dat kunnen we uitsluiten door een reset te doen, maak dan wel een back-up van je gegevens.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Apart.. probeer eens bij instellingen apps bij video speler gegevens van de app te wissen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Jos55
First Poster
Opties

Bedankt voor de reactie, dit heeft 50% opgelost. Video speelt niet meer automatisch af, maar de instellingen van mijn standaard videospeler zijn  ( Volg. automatisch en automatisch herhalen) gedisabled.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Wat is nu nog het probleem dan exact? Ik snap je niet helemaal. Kan je duidelijk aangeven wat je nu nog anders wilt.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Jos55
First Poster
Opties

Bij de instellingen van mijn standaard videospeler zijn de bovenste opties nog steeds  ( Volg. automatisch en automatisch herhalen) gedisabled. Ik wil deze zelf aan of uit kunnen zetten

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik heb geen idee je kan nog een fabrieksherstel proberen, en zorg dat de app zelf up 2 date is. Veel meer kun je niet doen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Is de Videospeler up-to-date? En kun je een screenshot sturen van hoe de instellingen eruit zien? Wat gebeurt er zodra je automatisch herhalen aan/uit zet?

 

Ik kan de opties zelf beheren op mijn toestel namelijk. 

rsz-846676
0 Likes
Jos55
First Poster
Opties

Versie 7.3.04.65 laatste versie. Aanzetten gaat niet is gedisabled zie screenshotscreenshot.jpg

 

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Krijg je ook een melding te zien zodra je erop tikt?

rsz-846676
0 Likes
Jos55
First Poster
Opties

Als ik in geposte scherm tik niet

0 Likes