Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verkleuring lader en usb?

(Onderwerp aangemaakt op: 15-02-2017 05:27 PM)
469 Weergaven
jtblatido
Apprentice
Opties

Ik heb 3 maanden geleden een s7 gekocht en ik zag vandaag een beetje verkleuring op de lader. Eerst dacht ik dat het gewoon vuil was sinds ik het er af kon krabben maar later zag ik het ook op de usb (bij dat gedeelte waar je het in de lader zet of in een computer). Mensen zeiden dat het gewoon vuil was en niks om zorgen over te maken maar ik doe mijn lader alleen op mijn bed of in het stopcontact. Misschien lijkt het alsof ik overdrijf maar ik wil zeker zijn dat het veilig is om te gebruiken.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dat ziet er inderdaad uit als vuil. Eens in de zoveel tijd kan er zich vuil nestelen op de adapter en USB-aansluiting. Niks om je zorgen over te maken. Je kunt het gewoon weghalen, dat moet ik met die van mij ook wel eens doen.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Die zorgen kan ik me heel goed voorstellen, ik vind niet dat je overdrijft.

Als je het eraf kunt krabben is het waarschijnlijk gewoon vuil. Heb je er misschien een foto van zodat we er beter over kunnen oordelen?

kevin-sig
0 Likes
jtblatido
Apprentice
Opties

Op de foto zie je het heel slecht omdat ik het meeste al heb weggehaald

0 Likes
jtblatido
Apprentice
Opties

20170215_173827.jpg

Je ziet het als je heel goed kijkt

0 Likes
jtblatido
Apprentice
Opties

Je ziet het als je goed kijkt

large.jpg

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dat ziet er inderdaad uit als vuil. Eens in de zoveel tijd kan er zich vuil nestelen op de adapter en USB-aansluiting. Niks om je zorgen over te maken. Je kunt het gewoon weghalen, dat moet ik met die van mij ook wel eens doen.

kevin-sig
0 Likes