Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vader helpen met overstap samsung naar IPhone

(Onderwerp aangemaakt op: 21-02-2020 11:30 PM)
178 Weergaven
KBeugels
First Poster
Opties

Goedendag allen,

Mijn vader heeft onlangs een nieuwe telefoon gekregen van zijn werk. Hij is nu overgestapt van een samsung galaxy s6 naar een iphone 8.

Ik probeer hem nu te helpen met het overzetten van gegevens en na even rondkijken op het internet lijkt het het makkelijkst om dat van telefoon naar telefoon te doen. Maar nu heeft de ICT afdeling de oude telefoon ingenomen en alleen zijn micro sd meegegeven.

Ik vroeg mij af of ik veilig zijn micro sd in mijn galaxy s8 kan stoppen, de gegevens overzetten (mbv bijvoorbeeld 'move to iOS') en dan weer mijn oude micro sd terug te zetten.

Alvast bedankt,

Kars

P.s. Andere suggesties voor gegevens overzetten zijn ook welkom! Ik een tijd terug een back-up van zijn telefoon op zijn computer gemaakt, wellicht kan ik daar nog wat mee.

0 Likes
1 Antwoord
Jowie
Explorer
Opties

Hallo Kbeugels, Je kan het beste via een usb het doen, zoals via De computer, zet je alle bestanden op de computer en dan naar de andere telefoon, lukt dit niet? Je hebt bij alle samsungs krijg je een wit overzet apparaatje, dat past in je telefoon. Wat je zegt kan. Maar het kan zijn dat het niet opslaat, sla dus alles eerst op in een computer ofzo. 

Als dit heeft geholpen laat even een ✔️ Achter.

Fijne Dag veder! Jowie^

0 Likes