Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Toetsenbord Galaxy A51 loopt vast.

(Topic created on: 04-12-2021 12:44 AM)
794 Views
NikLly
First Poster
Options

Sinds ik deze telefoon heb aangeschaft, loopt soms het toetsenbord vast. Voorbeeld; ik wil een berichtje typen, maar óf het toetsenbord reageerd helemaal niet, óf na 6x tikken komt er een letter (of 2 of 3...) in beeld, óf hij blijft hangen op 1 letter.... en dit kan een een combinatie zijn... 

Het duurt ongeveer 5 a 10 minuten, hierna doet het toetsenbord het gewoon weer. Opnieuw opstarten van de telefoon en/of alles updaten geeft geen verschil. Alle apps doen het ook gewoon, mits ik geen toetsenbord nodig heb. 
Mijn telefoon is al een keer voor reparatie opgestuurd (wilde niet meer opstarten) en sindsdien heb ik er iets minder last van. Ik merk wel dat als het kouder wordt, dit probleem zich vaker voordoet. 
Soms doe ik 5 minuten over een stukje tekst typen waar je "normaal" nog geen minuut mee bezig bent... 

Heeft iemand enig idee wat het kan zijn?
0 Likes
7 REPLIES 7
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Options
Goedenavond,

Probeer dit eens :

Instellingen > apps > samsung toetsenbord > opslag > gegevens wissen.

Geeft dit resultaat?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
NikLly
First Poster
Options
Ik heb bovenstaand gedaan, maar ervaarde net weer hetzelfde probleem dus dat is blijkbaae niet de oplossing.. 🤷‍♀️
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Options
Gebruik je wel het standaard toetsenbord?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Options

Hi @NikLly, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder.

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
NikLly
First Poster
Options
Ja, ik gebruik het standaard toetsenbord.
0 Likes
NikLly
First Poster
Options
Ja dit kan ik proberen, echter is het probleem niet constant aanwezig en vaak al binnen 5 a 10 minuten voorbij. Moet ik het op het moment doen als het gebeurd of kan het ook als ik dit probleem niet ervaar?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Options

Hi @NikLly, goedemiddag.

Wanneer je je telefoon start in de Veilige Modus worden apps van derden tijdelijk uitgeschakeld. Zo kan je achterhalen of dit veroorzaakt wordt door een app van een andere partij. Wanneer je dit niet ervaart in de Veilige Modus zet dan je telefoon terug naar de fabrieksinstellingen, maak wel eerst een back-up maar plaats deze niet direct terug. Installeer de apps één voor één vanuit de Google PlayStore.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes