Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Toetsen naast homeknop defect

(Onderwerp aangemaakt op: 02-10-2017 09:02 PM)
427 Weergaven
Han2001
First Poster
Opties

Beste allemaal,

Zoals de titel zegt zijn de toetsen naast de homeknop van mijn s6 defect. Eerst werkten ze nog af en toe, nu helemaal niet meer. Ik heb de powersaving mode al uitstaan. Ook heb ik ze in veilige modus getest en via *#0*# geprobeerd, maar deze werkten allemaal niet.  Weet iemand hier een oplossing voor of moet het gerepareerd worden?

Alvast bedankt

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Externe schade zal ervoor zorgen dat garantie vervalt, zo ook scheuren in het cameraglas. Dit komt omdat er dan dus iets van valschade is ontstaan (kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben). Repareren kan dus een issue worden en daarom adviseer ik je het toestel eerst even te laten nakijken bij de winkel van aankoop, zo kom je niet voor onvoorziene kosten. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Han, indien ze ook niet werken via een hardwaretest is het hoogstwaarschijnlijk een defect aan de hardware. In dit geval zal een reparatie nodig zijn. Hoe oud is de telefoon en is er verder schade aan het toestel? 

---------
Signature-Note10
0 Likes
Han2001
First Poster
Opties

Hoi,

Bedankt voor je antwoord! Ik heb het toestel in april gekocht. Er zit dus nog garantie op gelukkig. Hij heeft alleen een klein scheurtje in het cameraglaasje. Verder is er geen schade. 

0 Likes
Oplossing
Nick
MegaStar
Opties

Externe schade zal ervoor zorgen dat garantie vervalt, zo ook scheuren in het cameraglas. Dit komt omdat er dan dus iets van valschade is ontstaan (kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben). Repareren kan dus een issue worden en daarom adviseer ik je het toestel eerst even te laten nakijken bij de winkel van aankoop, zo kom je niet voor onvoorziene kosten. 

---------
Signature-Note10
0 Likes