op 02-10-2017 09:02 PM
Beste allemaal,
Zoals de titel zegt zijn de toetsen naast de homeknop van mijn s6 defect. Eerst werkten ze nog af en toe, nu helemaal niet meer. Ik heb de powersaving mode al uitstaan. Ook heb ik ze in veilige modus getest en via *#0*# geprobeerd, maar deze werkten allemaal niet. Weet iemand hier een oplossing voor of moet het gerepareerd worden?
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-10-2017 03:36 PM
Externe schade zal ervoor zorgen dat garantie vervalt, zo ook scheuren in het cameraglas. Dit komt omdat er dan dus iets van valschade is ontstaan (kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben). Repareren kan dus een issue worden en daarom adviseer ik je het toestel eerst even te laten nakijken bij de winkel van aankoop, zo kom je niet voor onvoorziene kosten.
op 04-10-2017 10:23 AM
op 04-10-2017 01:51 PM
Hoi,
Bedankt voor je antwoord! Ik heb het toestel in april gekocht. Er zit dus nog garantie op gelukkig. Hij heeft alleen een klein scheurtje in het cameraglaasje. Verder is er geen schade.
op 04-10-2017 03:36 PM
Externe schade zal ervoor zorgen dat garantie vervalt, zo ook scheuren in het cameraglas. Dit komt omdat er dan dus iets van valschade is ontstaan (kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben). Repareren kan dus een issue worden en daarom adviseer ik je het toestel eerst even te laten nakijken bij de winkel van aankoop, zo kom je niet voor onvoorziene kosten.