Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Time-out scherm werkt vaak niet

(Onderwerp aangemaakt op: 17-07-2019 09:51 AM)
2385 Weergaven
Karly123
First Poster
Opties

Sinds ruim een week heb ik een Samsung Galaxy A40. Ik heb elke dag wel 1 of meerdere keren dat de telefoon niet in het time-out scherm gaat (paar x ook s nachts) waardoor s ochtends mn batterij bijna leeg was. Super irritant.

 

Screenshot_20190717-092602_One UI Home.jpgIk heb het ingesteld op 15sec en heb mn telefoon ook al een paar keer opnieuw opgestart, maar zonder resultaat. Ik had het 2 keer nadat ik een audiobestand had geluisterd, maar het gebeurt ook vaak als mn startscherm aan staat. Ik klap mn telefoon dan dicht en als ik hem weer open zie ik volgend scherm (zie bijlage). Alsof ik heel lang het scherm ingedrukt hou??

 

Ik heb een hoesje eromheen dat ik dicht kan klappen met oa mn pinpas erin, maar daar kan het toch niet aan liggen? Dat had ik bij mn vorige samsung ook en nooit problemen mee gehad.

 

Ik hoor graag of en wat ik hieraan kan doen, want ik sta al bijna op het punt om m weer in te leveren.

0 Likes
5 Antwoorden
Gmusing
Pathfinder
Opties

afgaand op je screenshot en je uitleg, denk ik dus wel dat het aan je hoesje ligt.

want als je namelijk lang drukt op het bureaublad, kom je in de instellingen ervan terecht, zoals je screenshot ook aangeeft.

Haal hem thuis eens uit je hoesje en bekijk dan of het timeout scherm dan wel werkt.  Zo ja, dan weet je dat het aan het hoesje ligt, zo nee, dan kan het zijn dat je A40 een softwarefout heeft en kan je hem best inruilen voor een andere A40 aangezien hij in garantie is.

Patrick1902
Student
Opties

Hallo,

 

Ik heb nu ongeveer 4 maanden de samsung galaxy a80. En ook deze wilt niet uit. Ik heb onlangs een update gehad de 12 januari... ik denk zelf dat het daar aan ligt.

 

 

BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Patrick1902,

 

Lukt het om de volume - en de powerknop ingedrukt te houden? Dan zou hij opnieuw moeten opstarten.

rsz-846676
0 Likes
Patrick1902
Student
Opties

Hi BruceH

Dat heb ik gedaan maar het lukt nog steeds niet... er staat ook bij android systeem USB Connecor aangesloten terwijl er niks in de telefoon zit

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Houd je de knoppen ingedrukt? Je dient ze ingedrukt te houden tot het scherm uit gaat en het toestel opnieuw opstart.

rsz-846676
0 Likes