op 11-05-2017 11:18 AM
Ik heb net de nieuwe Android 7.0 update gekregen.
Alleen ik kan hier niet mee werken en vind de layout van alles vreselijk.
Is er een manier dat ik weer terug kan naar Android 6.0
Met vriendelijke groet,
Alex
Samsung Galaxy S7
Opgelost! Ga naar oplossing.
11-05-2017 11:42 AM - bewerkt 11-05-2017 11:42 AM
Hoi Alex,
Het is niet mogelijk om zelf terug te gaan naar een vorige Androidversie. Er is wel een aantal dingen die je kunt doen om de lay-out naar wens aan te passen.
Zo kun je een thema installeren via de Systeeminstellingen --> Achtergronden en Thema's. Hier vind je heel veel thema's.
Anders kun je in de Google Play Store een andere launcher installeren. De launcher is de app die de lay-out regelt en een andere launcher heeft dus ook een andere lay-out. Als je zoekt op 'launcher' kom je er een heleboel tegen, voor elke smaak wat wils.
11-05-2017 11:42 AM - bewerkt 11-05-2017 11:42 AM
Hoi Alex,
Het is niet mogelijk om zelf terug te gaan naar een vorige Androidversie. Er is wel een aantal dingen die je kunt doen om de lay-out naar wens aan te passen.
Zo kun je een thema installeren via de Systeeminstellingen --> Achtergronden en Thema's. Hier vind je heel veel thema's.
Anders kun je in de Google Play Store een andere launcher installeren. De launcher is de app die de lay-out regelt en een andere launcher heeft dus ook een andere lay-out. Als je zoekt op 'launcher' kom je er een heleboel tegen, voor elke smaak wat wils.
op 22-05-2017 04:21 PM
Ik vind dit een schandalig gebeuren. Heb zo enorm veel spijt dat ik die upgrade heb gedaan. De camera functie was in de vorige versie zo goed, met bvb de prof stand. Dit is nu verdwenen ??? Hoe kan men dit terugkrijgen???
op 22-05-2017 04:32 PM
Hey @Wally11,
De camerastanden zijn er nog, het is alleen veranderd om erbij te komen. In plaats van dat je op een knop moet drukken en de stand selecteren kun je nu vanuit elke positie op het scherm van links naar rechts vegen en zo een stand selecteren. Als je bijvoorbeeld een foto maakt vanuit de portretstand is dit makkelijker dan een knop op een vaste plek in te drukken.
op 22-05-2017 07:51 PM