op 11-05-2017 01:55 PM - laatst bewerkt op 16-05-2017 09:51 AM door Tim
op 16-05-2017 09:52 AM
op 16-05-2017 10:03 PM
Ik heb hetzelfde probleem als ik youtube kijk dan valt het geluid na 2 seconden ook uit soms doet die het wel en in het begin heb ik nergens geen last van gehad maar nu doet die het wel 4 keer op een dag ik heb dit ook bij spotify met me muziek valt dan ook binnen 2 seconden weer weg en bij imdb film trailers het zelfde probleem ik heb de hardware test gedaan en daar doet het geluid het prima vindt het erg dat dat zo moet met een nieuwe s8 plus komt hiervoor nog een update of moet ik terug naar vodafone gaan . Gr danny
op 18-05-2017 12:53 PM
op 18-05-2017 01:01 PM
Nee het geluid valt dan niet weg heb ik geprobeerd en als ik bel kan ik hem gewoon op de luidspreker zetten dan werkt het gewoon goed alleen met filmpjes kijken op youtube en imdb en spotify valt het geluid na 2 seconden weg denk zelf dat het een softwaren fout van samsung is komt er nog een update voor
op 18-05-2017 01:05 PM
Ah, dan lijkt het echt een probleem in de apps zelf te zijn. Ik kan niet van tevoren aangeven of hier een update voor komt, omdat het erop lijkt dat het niet specifiek een toestelprobleem is. Kun je via Instellingen > Applicaties naar de betreffende applicaties gaan en de cache legen?
op 04-06-2017 11:00 PM
Ik heb precies hetzelfde met een samsung s7. Het is bij diverse apps (google foto's en dan de filmjes, foto app, videoland, netflix, films vanuit facebook). Geen idee hoe ik de case kam legen, maar lijkt me niet het probleem omdat het voor meerdere apps gebeurd. Hoop dat er een oplossing voor komt.
op 07-06-2017 12:24 PM
op 13-06-2017 02:50 AM
Ik heb hier sinds een 2 weken ook last van op mijn s7 edge toestel. Het is begonnen met de update naar de nieuwe android versie.
Mijn geluid valt soms weg, en blijft dan weg tot ik mijn toestel opnieuw heb opgestart. Opzich niet zo vervelend lijkt het, maar het geluid van mijn wekker was ineens ook weg met als gevolg 2u overslapen.
Als het probleem zich voordoet dan kan ik geen video's meer kijken op youtube, en facebook voor zover ik gemerkt heb.
Verder heb ik ook gemerkt dat als ik met spotify muziek luister in de auto, dat het ook hapert (in de auto komt er dan dat er geen gegevensoverdracht meer is).
Ik heb al een reset geprobeerd, op aanraden van de helpdesk van samsung maar dit heeft niet geholpen.
Jammer dat ik niet kan teruggaan naar de vorige android versie, hier had ik nooit problemen met iets.
op 15-06-2017 05:02 PM
Hi @Schaillee, heb je na de reset de back-up direct weer teruggezet?
Lijkt me inderdaad niet handig als je de wekker niet hoort! Kun je de wekker eens testen als het toestel in de veilige modus staat?