Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Stof in usb poort galaxy s8

(Onderwerp aangemaakt op: 18-10-2017 06:33 PM)
1703 Weergaven
Tomwitlox
First Poster
Opties

Beste Samsung,

Ik ben in bezit van een galaxy s8. Ik werk ik zelf in een stoffige omgeving waardoor ik vaak het geval heb dat er stof in de usb poort van mijn toestel krijg. Hierdoor heb iedere keer het probleem dat mijn lader niet meer fatsoenlijk erin gaat en niet fatsoenlijk de telefoon oplaad. Nu was mijn vraag: Bestaat er iets waardoor ik de usb poort af kan sluiten als hij niet aan de lader zit?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Tom Witlox

0 Likes
4 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Tom,

Dat soort stofkapjes bestaan. Zie bijvoorbeeld deze voor zowel de USB poort als de hoofdtelefoon ingang: https://www.bol.com/nl/p/stofkapjes-voor-usb-c-koptelefoon-ingang-smartphone/9200000076234583/?sugge....

Die bovenstaande moet geschikt zijn voor je S8. Als je verder zoekt, zorg er dan in elk geval voor dat het kapje voor USB-C geschikt is en niet voor micro USB.

kevin-sig
0 Likes
Zaid70
First Poster
Opties
Kevin is er een andere oplossing zonder iets te kopen??
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Je kan overwegen om het toestel niet mee te nemen in een stoffige omgeving of een plastic zakje er omheen te doen (Dat is goedkoper). Anders is de enige andere oplossing om de USB poort met enige regelmaat te reinigen. (Houd hier wel rekening met Electrostatic Discharge! Eerst even ontladen voordat je er aan beging).

Verder zijn er helaas geen mogelijkheden. De oplossing die @kevin heeft aangeraden zou ik persoonlijk in een dergelijke situatie ook gebruiken.
0 Likes
Talí
Helping Hand
Opties
Gratis oplossing: plakkertje over usb poort plakken!

---------
:white-medium-star:Never gonna give you up!:white-medium-star:
Mvg,
T.K.
0 Likes