Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Steeds opnieuw opstarten en uitvallen S6

(Onderwerp aangemaakt op: 25-02-2017 12:26 AM)
6018 Weergaven
silkeg
First Poster
Opties

Mijn Samsung Galaxy S6 start steeds opnieuw op of hij valt uit na 20 seconden nadat ik hem heb aangedaan. Ik heb geen idee wat er aan de hand is en wat ik moet doen. Ik heb al een reboot uitgevoerd en ik heb het apparaat ook al gereset naar de fabrieksinstellingen, maar alsnog valt hij steeds uit en start hij steeds opnieuw op. Wat moet ik doen?

0 Likes
14 Antwoorden
Davey
Helping Hand
Opties

Hi Silkeg,

Not cool!! Je kan niet veel met je S6 nu dus.. 

Wil je het proberen in de veilige modus voor de komende 24 uur?

Dan kunnen we uitsluiten of het door een externe applicatie komt of door je toestel :smiling-face:

“If opportunity doesn't knock, build a door”

---------
Signature-S10
0 Likes
IngmarJ
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem.  Het probleem lijkt te zijn ontstaan na de nieuwste software-update.

Ik heb de veilige modus geprobeerd zoals hierboven wordt beschreven, maar ook in de veilige modus loopt mijn S6 vast.

Hopelijk snel een oplossing hiervoor.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @IngmarJ,

welkom op de Community!

Als het toestel ook in de veilige modus vastloopt, kun je hem het beste een resetten. Maak van tevoren wel even een back-up van je gegevens. 

rsz-846676
0 Likes
IngmarJ
First Poster
Opties

Inmiddels gereset, eerst alleen instellingen gereset, dat hielp niet.

Vervolgens alles terug gezet naar fabrieksinstellingen waarbij alle gegevens ook worden verwijderd.

Tijdens de instellingen bij eerste gebruik (instelling beveiligingspatroon, vingerafdruk) liep alles direct weer vast. 

Vervolgens opnieuw opgestart en bij de het herstellen van back-up en apps telkens weer na enkele seconden vast.

Voor de update was er niets aan de hand en werkte de telefoon perfect, nu is het een drama en niet meer fatsoeenlijk te gebruiken.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Indien een reset niet werkt zit er nog maar één ding op, een volledig schone flash van de software bij één van onze servicepunten. Indien er één in de buurt zit kun je er namelijk zo even voor langs gaan. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
loti
First Poster
Opties

Hoi,

Hoeveel kost een volledig schone flash van de softwareupdate?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @loti,

Daar hebben we helaas geen indicatie van. Wat is er mis met jouw toestel? 

rsz-846676
0 Likes
loti
First Poster
Opties

Mijn Samsung Galaxy s6 viel ook steeds uit en startte dan opnieuw weer op. Ik heb het al in de veilige modus geprobeerd en hem terug gezet naar fabrieksinstellingen, maar niks heeft geholpen. Daarom mijn vraag hoeveel zo'n schone flash zou kosten, maar ik heb inmiddels al een nieuw toestel 😊

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ah, okay! Voor welk toestel ben je gegaan?

rsz-846676
0 Likes