op 26-08-2017 02:48 PM
Hallo,
Ik heb sinds Januari 2017 de S7 Edge, een prima telefoon die mij enorm bevalt.
Echter sinds een week of 2 nu heb ik er last van dat er SOMS een roze streep door mijn scherm loopt, hij is alleen goed zichtbaar met een witte achtergrond.
Ik weet ondertussen dat dit onder de garantie van Samsung valt maar het probleem is dat deze streep soms komt en dan 2 tot 4 uur (soms wat langer) zichtbaar is en vervolgens zie ik hem weer een hele tijd niet.
Ik ben er dus bang voor dat indien ik hem opstuur ik hem ongerepareerd retour krijg omdat de streep er op dat moment toevallig niet is.
Verder weet ik dat het in ieder geval aan de hardware ligt (ik heb de kleurentest gedaan met *#0*#).
Wat is in dit geval het meest verstandig om te doen?
Groeten Rob
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 29-08-2017 10:16 AM
Hey Rob, dat lijkt me erg irritant! Goed dat je zelf al wat dingen geprobeerd hebt om achter de oorzaak te komen. Omdat we nu weten dat 't aan de hardware ligt, zal de enige oplossing, een reparatie zijn. Daar kunnen we dus niet omheen. Het probleem komt alleen niet regelmatig voor en ik kan dus begrijpen dat je bang bent voor ongerepareerd retour. Ik raad je aan om 'm aan te melden via onze Ophaalservice en duidelijk aan te geven wat je hier ook aangeeft.
Op die manier kan het reparatiecentrum rekening houden met het feit dat dit onregelmatig voorkomt, maar wel opgelost moet worden. Voeg eventueel deze foto bij jouw toestel, wanneer je 'm meegeeft aan de koerier, als bewijs.
op 29-08-2017 10:16 AM
Hey Rob, dat lijkt me erg irritant! Goed dat je zelf al wat dingen geprobeerd hebt om achter de oorzaak te komen. Omdat we nu weten dat 't aan de hardware ligt, zal de enige oplossing, een reparatie zijn. Daar kunnen we dus niet omheen. Het probleem komt alleen niet regelmatig voor en ik kan dus begrijpen dat je bang bent voor ongerepareerd retour. Ik raad je aan om 'm aan te melden via onze Ophaalservice en duidelijk aan te geven wat je hier ook aangeeft.
Op die manier kan het reparatiecentrum rekening houden met het feit dat dit onregelmatig voorkomt, maar wel opgelost moet worden. Voeg eventueel deze foto bij jouw toestel, wanneer je 'm meegeeft aan de koerier, als bewijs.
op 29-08-2017 12:06 PM
Beste Tim,
Heel erg bedankt voor je reactie!
Is het ook mogelijk om met mijn telefoon naar het Samsung reparatiepunt in den bosch te gaan?
op 29-08-2017 12:08 PM
Het is inderdaad ook mogelijk om met de aankoopbon en identiteitsbewijs langs een servicepunt te gaan. Ik kan dan alleen niet garanderen dat 't ter plekke - mocht je het daar willen repareren - gerepareerd kan worden. Uiteraard is 't wel altijd een optie om langs te gaan!
op 29-08-2017 12:11 PM
Hey Tim,
Bedankt voor de snelle reactie, het ligt toevallig om de hoek dus ik rij er binnenkort wel even langs. Indien het niet mogelijk is dan ga ik het via de manier doen zoals je al eerder vermelde.
Bedankt!!
op 29-08-2017 12:16 PM