Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Software update galaxy s8 plus duurt lang

(Onderwerp aangemaakt op: 03-07-2018 10:03 AM)
429 Weergaven
Glenn1403
Apprentice
Opties

Vanochtend kreeg ik een melding van het systeem dat er een software update uitgesteld was deze heb ik dus hervat. Nu is mijn toestel al een half uur bezig met het Android updragen ' app 102 van 102 optimaliseren'. Is dit normaal dat het zo lang duurt? 

0 Likes
4 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat is niet normaal.. Kan je eens proberen de aan/uit knop in te houden voor 30 seconden? Als het goed is moet hij dan uitgaan. Hierna kan je hem weer opstarten..
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
pvoo
First Poster
Opties

Ik heb hier het zelfdde probleem. Heb m'n s8 opnieuwe opgestart maar dan begint de updatebalk gewoon weer opnieuw en duur het wederom erg lang. Ben nu inmiddels uurtje of 3 bezig...

Wellicht een foutje in de installer?

0 Likes
pvoo
First Poster
Opties

B.t.w.: Dit was een update van 24-9-2018.

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

@pvoo dat zou inderdaad niet de bedoeling moeten zijn. Ik raad je aan om hiermee naar een servicepunt te gaan voor een flash van de software, zodat de nieuwste update alsnog geïnstalleerd kan worden. Het is verstandig om vooraf een back-up te maken als je de mogelijkheid daarvoor hebt. Vergeet verder geen aankoopbon en ID mee te nemen!

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes