op 03-06-2017 08:59 PM
Sinds een paar maanden wordt mijn simcard niet meer herkend. Ik heb sinds het begin van mijn abonnement dezelfde card en telefoon gebruikt. De storing doet zich soms meerdere malen per dag voor. Soms ook dagenlang niet. Wat zou de beste oplossing kunnen zijn?
De meest voorkomende tips en truks zijn al geprobeerd, helaas zonder result. Ik heb een Samsung galaxy s4 en een telfort simcard.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-07-2017 06:20 PM
Vakantie was prima.
Ondertussen is de simcard reader vervangen door een nieuwe. Kosten waren € 40,- dus dat is te doen. En het werkt! dat is het voornaamste. Sinds de vervanging van de reader heeft het toestel de foutmelding niet meer gegeven.
Bedankt allemaal voor de tips en meedenken. Het wordt tijd om over een nieuw toestel te gaan denken want in de vakantie heb ik een barst in mijn scherm opgelopen. Gelukkig functioneert dit scherm nog wel goed.
op 06-06-2017 10:33 AM
op 08-06-2017 04:08 PM
Hoi @Netgirl, had je het bericht van @Rohit nog gezien?
Je kunt inderdaad een andere simkaart in jouw S4 testen, en jouw simkaart in een ander toestel om te kijken waar het probleem zit. Ervaar je het ook in de veilige modus? Als het dan niet voorkomt kun je het beste een back-up maken via Smart Switch en vervolgens een reset uitvoeren.
Ik hoor graag!
op 28-06-2017 05:00 PM
Sorry, late reactie want ik was op vakantie :smileyhappy:
Ja, andere simkaart geprobeerd en deed ook niets. Nieuwe simkaart aangevraagd maar blijft het zelfde probleem houden. Weet iemand wat het kost om een en nieuwe simcardreader te laten plaatsen?
op 28-06-2017 05:07 PM
op 05-07-2017 03:28 PM
Hi @Netgirl, leuke vakantie gehad? Vast wel Wat betreft de simcardreader; hoe duur het vervangen daarvan zal zijn, durf ik niet te zeggen. Heb je los van dit allemaal, ook al een reset geprobeerd?
op 05-07-2017 06:20 PM
Vakantie was prima.
Ondertussen is de simcard reader vervangen door een nieuwe. Kosten waren € 40,- dus dat is te doen. En het werkt! dat is het voornaamste. Sinds de vervanging van de reader heeft het toestel de foutmelding niet meer gegeven.
Bedankt allemaal voor de tips en meedenken. Het wordt tijd om over een nieuw toestel te gaan denken want in de vakantie heb ik een barst in mijn scherm opgelopen. Gelukkig functioneert dit scherm nog wel goed.
op 06-07-2017 03:34 PM