Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

simcardreader is stuk

(Onderwerp aangemaakt op: 03-06-2017 08:59 PM)
2829 Weergaven
Netgirl
Apprentice
Opties

Sinds een paar maanden wordt mijn simcard niet meer herkend. Ik heb sinds het begin van mijn abonnement dezelfde card en telefoon gebruikt. De storing doet zich soms meerdere malen per dag voor. Soms ook dagenlang niet. Wat zou de beste oplossing kunnen zijn? 

De meest voorkomende tips en truks zijn al geprobeerd,  helaas zonder result. Ik heb een Samsung galaxy s4 en een telfort simcard.  

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Netgirl
Apprentice
Opties

Vakantie was prima.
Ondertussen is de simcard reader vervangen door een nieuwe. Kosten waren € 40,- dus dat is te doen. En het werkt! dat is het voornaamste. Sinds de vervanging van de reader heeft het toestel de foutmelding niet meer gegeven. 

Bedankt allemaal voor de tips en meedenken. Het wordt tijd om over een nieuw toestel te gaan denken want in de vakantie heb ik een barst in mijn scherm opgelopen. Gelukkig functioneert dit scherm nog wel goed. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je al een nieuw simkaartje geprobeerd?

Anders is denk ik de beste oplossing opsturen voor reparatie, echter denk ik dat een nieuwe telefoon goedkoper is in dit geval.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi @Netgirl, had je het bericht van @Rohit nog gezien?
Je kunt inderdaad een andere simkaart in jouw S4 testen, en jouw simkaart in een ander toestel om te kijken waar het probleem zit. Ervaar je het ook in de veilige modus? Als het dan niet voorkomt kun je het beste een back-up maken via Smart Switch en vervolgens een reset uitvoeren.

Ik hoor graag!

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
Netgirl
Apprentice
Opties

Sorry, late reactie want ik was op vakantie :smileyhappy:
Ja, andere simkaart geprobeerd en deed ook niets. Nieuwe simkaart aangevraagd maar blijft het zelfde probleem houden. Weet iemand wat het kost om een en nieuwe simcardreader te laten plaatsen? 

0 Likes
Netgirl
Apprentice
Opties
NB: Veilige modus geeft ook aan dat er geen simcard aanwezig is.
0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @Netgirl, leuke vakantie gehad? Vast wel :face-with-tears-of-joy: Wat betreft de simcardreader; hoe duur het vervangen daarvan zal zijn, durf ik niet te zeggen. Heb je los van dit allemaal, ook al een reset geprobeerd? 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Oplossing
Netgirl
Apprentice
Opties

Vakantie was prima.
Ondertussen is de simcard reader vervangen door een nieuwe. Kosten waren € 40,- dus dat is te doen. En het werkt! dat is het voornaamste. Sinds de vervanging van de reader heeft het toestel de foutmelding niet meer gegeven. 

Bedankt allemaal voor de tips en meedenken. Het wordt tijd om over een nieuw toestel te gaan denken want in de vakantie heb ik een barst in mijn scherm opgelopen. Gelukkig functioneert dit scherm nog wel goed. 

Tim
GrandMaster
Opties

Fijn dat je hebt genoten van de vakantie! En top dat de simcard reader inmiddels vervangen is en je toestel 't ook weer doet. Wel erg zonde dat het scherm kapot is, maar top dat 'ie het ondanks dat nog doet.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes