Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

SIM-Blokkering uitzetten GT-E1170i

(Onderwerp aangemaakt op: 03-07-2017 07:23 PM)
1256 Weergaven
nljedv
First Poster
Opties

Hallo, mijn vader heeft een oude samsung GT-E1170i.

Dit toestel is simlock vrij maar op het toestel zelf (via menu>beveiliging) staat er toch nog een soort SIM blokkering aan.

Deze wil ik uitzetten omdat er een andere SIM kaart in moet.

Maar voor het uitzetten heeft men ook een code nodig.

Heb ff gegoogled en kom dan op codes 0000 of 1234 maar deze werken niet.
Geprobeerd zonder sim te starten dan *2767*3855# om het toestel volledige te resetten.

Hierna zou de code 00000000 moeten zijn maar dat werkt ook niet.

Heeft er iemand een idee of de juiste code?

0 Likes
5 Antwoorden
Tim
GrandMaster
Opties

Hey @nljedv, wat ontzettend balen dat 't toestel een sim-blokkering heeft aan staan 😞 Heb je misschien een foto van de melding? Ik zou graag willen kijken om wat voor blokkering het precies gaat.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
nljedv
First Poster
Opties

Hoi Tim,

Dank voor de reactie hier de foto's:

Via Menu instellingen naar beveiligingVia Menu instellingen naar beveiligingSIM-Blokkering staat dus aanSIM-Blokkering staat dus aanWil je hem uit zetten dan wordt er om een wachtwoord gevraagd welke ik dus niet heb :(Wil je hem uit zetten dan wordt er om een wachtwoord gevraagd welke ik dus niet heb 😞

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hè, wat apart! Heb je de simkaart los aangeschaft of is dit bij een abonnement bij een provider?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
nljedv
First Poster
Opties

Dit is nog met de oude T-mobile prepaid sim kaart.

Ik wil namelijk de nieuwe simkaart van een Ben abbonnement gaan gebruiken maar dan kom ik helemaal niet in de telefoon v.w. deze SIM-Blokkering.Na het intoetsen van de door Ben opgegeven PIN:Na het intoetsen van de door Ben opgegeven PIN:

Komt meteen de vraag om een SIM-blokkering wachtwoord op :(Komt meteen de vraag om een SIM-blokkering wachtwoord op 😞

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Vreemd zeg, met welke simkaart heeft het toestel wel gewerkt? Of heb je hem overgekocht van iemand? Het zou kunnen dat hij toch niet simlockvrij is.

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes