Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

SD kaart verwijderd

(Onderwerp aangemaakt op: 08-06-2021 09:27 PM)
361 Weergaven
Canada19
First Poster
Opties
Plotseling nadat de Samsung S8 uit was gegaan omdat de accu leeg was kreeg ik de melding sd kaart verwijderd. De sd kaart was ook direct niet meer te lezen op de pc. Staan foto's van de sd kaart ook in de Samsung cloud? Kun je een back-up van 7 dagen geleden terug zetten? Nu wordt gekeken of via een recovery programma eea weer terug te halen is. Er zat 30gb aan foto's op. Hoe kan ik dit in de cloud veilig wegzetten? Ja ik weet dat ik eerder een kopie van mijn sd kaart had moeten maken. Graag advies.
0 Likes
1 Antwoord
Jabberwock
Navigator
Opties
Of ze in de cloud staan kan alleen jij weten. Je hebt of wel of niet een backup ingesteld met daarbij een selectie wat evt. wel of niet meegenomen moet worden. Hetzelfde geld voor de interval.

Maar de Samsung Cloud gekoppeld aan je account heeft sowieso geen 30Gb, dus al zou je een backup hebben ingesteld, dan staat zeker niet alles erop. Overigens had je dan ook een melding gekregen dat iets niet lukt.

Advies is: hopen dat de sd kaart te herstellen is en volgende keer een backup maken. OP REGELMATIGE BASIS!
0 Likes