Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Tab S3 promotie actie Bol.com

(Onderwerp aangemaakt op: 12-04-2017 09:08 AM)
835 Weergaven
150pk
Explorer
Opties

Hoi,

Ik heb op 27-03-17 een pre-order geplaatst voor de nieuwe galaxy tab S3/4g. 

Op deze manier kon ik mij regeistreren om het gratis toestenbord te kunnen krijgen.

Bol beloofde deze te leveren op de verschijningsdatum (31-03-17). 

Maar tot op heden heb ik de tab nog steeds niet ontvangen. 

De actie loopt tot 14-04-17 maar ik vrees dat ik de tab niet tijdig zal hebben. 

Staat bij bol nog steeds op niet leverbaar, terwijl in elke web- en fisieke winkels de tablet reeds verkrijgbaar is. 

Heb nu meermaals contact gehad met bol, maar nog steeds kunnen ze niet bevestigen wanneer de levering gaat gebeuren. Ik heb dan ook gevraagd voor een bon te kunnen krijgen met de bevestiging van pre-order zodat ik me kon registreren. 
Ze weigeren dit te doen, dit zou enkel bij levering gebeuren. 

Wat kan ik nu doen? 

Samsung daarvan verwittigen? 

Alvast bedankt 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Top, bedankt voor de update!

Als hij wordt afgewezen, krijg je altijd een mailtje met het verzoek om de juiste documenten op te sturen. Ik ga er van uit dat je de tablet en dus ook je factuur tegen die tijd wel (bijna) hebt. Het zou alleen vervelend zijn, omdat dat wel betekent dat je langer op je cover moet wachten.

Houd dus de komende tijd je mailbox goed in de gaten, want soms verdwijnt de mail in een reclame- of spammap.

Succes en hou ons op de hoogte! :smileyhappy:

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Wat raar dat ze je dat niet willen sturen. Lijkt me een heel redelijk verzoek in dit geval waarbij je de gegevens op tijd moet hebben...

Staat er in je orderbevestiging ook je NAW-gegevens, de tablet en het bedrag dat is betaald? In dat geval zou dit volgens mij voldoende moeten zijn. Als het geen bijlage in een email is, kun je in de meeste gevallen de email 'afdrukken' en dan kiezen voor 'opslaan naar pdf' zodat je het kunt uploaden in het formulier. Je kunt altijd even contact opnemen met Samsung en ze de mail laten zien zodat ze je kunnen adviseren of dit voldoende is voor een succesvolle registratie. Dit gaat het snelst en makkelijkst via Messenger.

Laat je nog weten hoe dat gaat?

kevin-sig
0 Likes
150pk
Explorer
Opties

Hallo Kevin,

Bedankt voor uw reactie. 

Ik heb ondertussen de aanvraag dan toch maar verstuurd met een printscreen van mijn bestelling. 

Nu maar hopen dat samsung deze aanvaardt. 

Ik hou u verder op de hoogte als ik meer weet. 

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Top, bedankt voor de update!

Als hij wordt afgewezen, krijg je altijd een mailtje met het verzoek om de juiste documenten op te sturen. Ik ga er van uit dat je de tablet en dus ook je factuur tegen die tijd wel (bijna) hebt. Het zou alleen vervelend zijn, omdat dat wel betekent dat je langer op je cover moet wachten.

Houd dus de komende tijd je mailbox goed in de gaten, want soms verdwijnt de mail in een reclame- of spammap.

Succes en hou ons op de hoogte! :smileyhappy:

kevin-sig
0 Likes
150pk
Explorer
Opties
goed nieuws mijn aanvraag is goedgekeurd.
Gewoon een printscreen genomen van mijn bestelling en klaar was kees.

Bedankt voor uw reactie!!
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Geweldig! Alvast heel veel plezier met je Tab S3 mét keyboardcover :smileyvery-happy:

kevin-sig
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat het is opgelost!

Thanks @KevinW👊

rsz-846676
0 Likes
WilliamSamsung
First Poster
Opties

Bij Mediamarkt hetzelfde probleem. De promotie actie was tijdens de uitgelopen uitlevering gesloten.

Erg flauw omdat je ook een IMEI code nodig hebt en je moet het apparaat eerst ontvangen.

Gegevens heb ik aan Samsung toegestuurd.

Eerst werd ik afgewimpeld, maar na aandringen kreeg ik formulieren om alles nog een keer in te vullen. Dat moet op papier en niet wat milieuvriendelijker gewoon electronisch.

Gaat niet van harte allemaal deze promotie.

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

@WilliamSamsung, je had geen IMEI code nodig om het formulier in te vullen, een aankoopbon was voldoende tijdens de pre-orderperiode. Fijn om te horen dat je de gegevens alsnog kon toesturen en mee kan doen aan de promotie.

Goed weekend! :face-with-tears-of-joy:

kevin-sig
0 Likes
WilliamSamsung
First Poster
Opties

Beste Kevin, 

Kopie bestelbevestiging heb ik al lang gemailed. Maar dat is niet genoeg want het moet per papieren formulier per sé.

Zoals je kunt zien moet je het IMEI nummer invullen op het formulier.

Zoals gezegd het gaat helemaal niet van harte bij Samsung bij deze actie.

Registratieformulier.PNG 

0 Likes