Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung s7 valt constant uit

(Onderwerp aangemaakt op: 29-07-2018 04:34 PM)
2670 Weergaven
anaclaudia
Student
Opties

Hi,

Sinds een paar weken valt mijn Samsung Galaxy S7 zomaar uit. Het begon dat mijn batterij vrij snel leeg liep en de telefoon zichzelf uitschakelde bij 20%. Daarna gebeurde dit steeds vaker, maar zelf als de telefoon volledig opgeladen is valt hij nog uit. Soms start de telefoon zichzelf daarna ook weer opnieuw op. De ene keer is de batterij dan volledig leeg (Terwijl hij daarvoor 100% was) en de andere keer is de batterij 5%. Ik heb al van alles geprobeerd. Ik heb een factory reset gedaan en daarna mijn back-up weer terug geplaatst. Helaas hielp dat niet. Daarna heb ik een aantal apps verwijderd, waaraan het misschien kon liggen en de chache leeggemaakt. Dit mocht helaas ook niet helpen.

In de veilige stand valt mijn telefoon ook uit.

Update: tijdens het bekijken van mijn telefoon, heb ik gemerk dat de achterkant los laat

Heeft iemand hier een oplossing voor?

0 Likes
3 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Anaclaudia,

Zeker vanwege de loslatende achterkant raad ik je aan de gegevens op je telefoon te back-uppen en langs een servicepunt te gaan. Door de loslatende achterkant is je batterij kwetsbaarder voor invloeden van buitenaf, of erger: mogelijk is de batterij aan het opzwellen. Alle symptomen wijzen op dit laatste en dit kan gevaarlijk zijn. Gebruik je telefoon daarom zo min mogelijk tot deze is nagekeken, liever zelfs helemaal niet.

Zie hier voor meer info over reparatie: https://eu.community.samsung.com/t5/Mobiele-Producten/Waar-kan-ik-terecht-voor-reparatie-van-mijn-Sa...

kevin-sig
0 Likes
anaclaudia
Student
Opties

Hi Kevin,

Bedankt voor je bericht. Ik ben inderdaad van plan om morgen gelijk langs te gaan. Kijken wat ze voor mij kunnen betekenen!

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Goed idee, houd je ons op de hoogte? Succes!

kevin-sig
0 Likes