Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung S7 start telkens opnieuw op

(Onderwerp aangemaakt op: 25-08-2020 04:48 PM)
847 Weergaven
VeroniqueN
Apprentice
Opties

Goeiemiddag allemaal,

Ik ben in het bezit van een Samsung Galaxy S7. Ongeveer 2 uur geleden wilde ik een filmpje kijken op YouTube, waarna mijn mobiel vastliep en het geluid wel bleef afspelen. Na zo'n 20 seconden hield het op, maar vervolgens ging mijn mobiel zich opnieuw opstarten waarmee hij nu nog steeds bezig is.

Ik weet niet wat ik moet doen om mijn mobiel helemaal uit te krijgen, of het probleem op te lossen. 😔

Wie kan mij helpen? Ik kan ook geen vergelijkbaar probleem vinden, vandaar mijn bericht.

0 Likes
8 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @VeroniqueN,

Doet 'ie het inmiddels weer?

Probeer hem anders eens door middel van de volume - en de powerknop ingedrukt te houden opnieuw op te starten.

Hoe gaat dat?

rsz-846676
VeroniqueN
Apprentice
Opties

Hallo @BruceH,

Bedankt voor uw reactie en helaas werkt mijn S7 nog steeds niet.

Ik heb al allerlei knoppen uitgeprobeerd, maar niks blijkt te werken. Als ik naar de ''bios'' ga dan staat er wel dit: fail to open recovery cause(no such file or directory). Ik weet niet hoe dit op te lossen valt?

Ik wil liever geen hard reset uitvoeren, aangezien het probleem zomaar is ontstaan en ik dus al mijn data er nog op heb staan. Is er een manier om dit er af te halen?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Als dit niet werkt:

volume - en de powerknop ingedrukt te houden opnieuw op te starten.

En de ' bootloop' stopt niet dan is het waarschijnlijk hardware, ik denk aan het moederbord..

Je kunt het beste langs een service punt gaan of laten ophalen voor reparatie.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
VeroniqueN
Apprentice
Opties

Maar dan gaan al je bestanden en gegevens wel verloren lijkt mij?😔

0 Likes
VeroniqueN
Apprentice
Opties

Ik denk zelf dat mijn mobiel te vol heeft gezeten.  Maar er moet toch wel een manier zijn om er dan nog bestanden af te halen? 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Vraag het reparatie bedrijf om de gegevens te redden. Geen idee of ze het doen maar het is niet onmogelijk.

BruceH
Community Manager
Opties

De enige manier is dan inderdaad om hem ter reparatie aan te bieden. Via Find My Mobile kun je nog proberen om een back-up te maken. Anders houdt het op.

Mocht je liever geen geld kwijt zijn aan een reparatie, dan kun je mij ook een nieuw toestel tegen een gereduceerde prijs aanschaffen. Stuur mij daarvoor een privébericht 👍

rsz-846676
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Je kunt het oude toestel openmaken en de interne geheugen kaart eruit halen.  En dan iemand zoeken die in staat is de bedtanden eraf te halen voor je. Is niet heel ingewikkeld

0 Likes