Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Notes

(Onderwerp aangemaakt op: 29-08-2020 09:37 AM)
6580 Weergaven
ax25
Student
Opties

Sinds de nieuwe update van Samsung Notes kan ik mijn oude notities niet meer lezen (enkel de eerste regels).

Ik krijg de melding dat indien ik de notitie wil bekijken de invoegtoepassing Samsung Notes moet installeren.

Als ik dit probeer krijg ik een foutmelding dat uit veiligheidsoverwegingen de telefoon geen toestemming geeft om onbekende apps van deze bron te installeren.

Indien ik dit wil toestaan bij de app instellingen staat deze grijs en kan ik dit niet aanvinken.

ik heb al een restore van backup gedaan van de Samsung Notes app maar dit lost niets op.

 

weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

 

13 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @ax25,

 

Wat vreemd, ik heb deze handeling vanochtend kunnen uitvoeren, dus het moet wel te doen zijn. Kun je eens via Instellingen >> Biometrie en Beveiliging >> Onbekende apps installeren 'Samsung Notes' opzoeken en kijken of je die zo aangezet krijgt? 


kevin-sig
0 Likes
ax25
Student
Opties

bedankt voor de info.

ik had dit ook al geprobeerd maar ik kan bij geen enkele app de optie 'onbekende apps installeren' aanzetten.

deze zijn altijd grijs.

volgens mij ben ik de notities niet kwijt want ik zie de eerste regels van elke notitie maar kan die dus niet meer openen om de volledige notities te bekijken

 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Heb je wel je Notes gesynchroniseerd met je Samsung account? Twee weken terug zelf ook geprobeerd en ik kan alle notities openen en inzien.

rsz-846676
0 Likes
Bruggie67
First Poster
Opties

Ik heb exact het zelfde probleem. Samsung Notes geeft de melding dat ik een invoegtoepassing Samsung Notes moet installeren maar dat lukt niet. 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Bruggie67, wat heb je zelf al geprobeerd? Zodat we geen dingen dubbel checken 😉

rsz-846676
0 Likes
Bruggie67
First Poster
Opties

@BruceH, ik heb de laatste update geïnstalleerd en het toestel gereset. Ik krijg de volgende melding:

Kan actie niet uitvoeren. U hebt geen toestemming om deze actie uit te voeren. Neem contact op met de IT-beheerder van uw organisatie voor meer informatie. Wij kunnen apps installeren vanuit de Play Store zonder beperkingen. Apps niet afkomstig vanuit de Play Store worden geblokt via Knox manage. Blijkbaar wordt de invoegtoepassing gezien als onbetrouwbaar. Maar Notes heeft altijd goed gewerkt tot afgelopen week. De back-up functionaliteit staat uit. Verhinderd door beveiligingsbeleid. 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je al is vanuit de galaxy store geüpdate?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Bruggie67
First Poster
Opties

Ja. Toestel heeft alle recente updates gedaan.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als een reset ook niet heeft geholpen, dan kun je er het beste mee langs een servicepunt van ons gaan of gebruik maken van de Ophaalservice: https://bit.ly/2jwV3SJ

rsz-846676
0 Likes