op 04-06-2017 04:19 PM
Goedemiddag Moderator,
Ik heb een Samsung Galaxy Tab A 2016 tablet gekocht bij BCC, en een bookcover besteld bij TabletTotaal ter bescherming voor de tablet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-06-2017 11:14 AM
Beste Rohit,
U heeft volkomen gelijk, ik heb de vraag eerst hier voor gelegd en later dacht ik eraan de vraag ook bij TabletTotaal neer te leggen, en daar heb ik snel antwoord op gehad, leest u maar :
Dit is volkomen normaal en heeft te maken met uw auto wake functie en de smartcover tezamen.
Er zit een magneet (zender) in de hoes, deze is geplaatst op het punt waar de magneet (ontvanger) van de tablet zit. Zodra u de hoes dicht klapt dan gaat uw tablet in de slaap stand. Dit zijn wij verplicht i.v.m. milieu wetgeving en Samsung ook. Zodra u de hoes volledig de andere kant op klapt (wat vroeger wel kon, maar nu dus niet meer) dan komt deze magneet op het zelfde punt te zitten van uw tablet waardoor deze in slaap stand zal gaan.
Het is dus volkomen normaal dat dit gebeurd en daar kunnen en mogen wij niets aan veranderen.
Het beste is om de flap niet meer helemaal om te vouwen en gewoon op uw schoot te laten rusten.
Dus voor mij is het probleem opgelost, ik ga er vanuit dat dit op waarheid berust, hartelijk dank voor het meedenken.
Groeten Henk.
op 06-06-2017 10:30 AM
op 06-06-2017 11:14 AM
Beste Rohit,
U heeft volkomen gelijk, ik heb de vraag eerst hier voor gelegd en later dacht ik eraan de vraag ook bij TabletTotaal neer te leggen, en daar heb ik snel antwoord op gehad, leest u maar :
Dit is volkomen normaal en heeft te maken met uw auto wake functie en de smartcover tezamen.
Er zit een magneet (zender) in de hoes, deze is geplaatst op het punt waar de magneet (ontvanger) van de tablet zit. Zodra u de hoes dicht klapt dan gaat uw tablet in de slaap stand. Dit zijn wij verplicht i.v.m. milieu wetgeving en Samsung ook. Zodra u de hoes volledig de andere kant op klapt (wat vroeger wel kon, maar nu dus niet meer) dan komt deze magneet op het zelfde punt te zitten van uw tablet waardoor deze in slaap stand zal gaan.
Het is dus volkomen normaal dat dit gebeurd en daar kunnen en mogen wij niets aan veranderen.
Het beste is om de flap niet meer helemaal om te vouwen en gewoon op uw schoot te laten rusten.
Dus voor mij is het probleem opgelost, ik ga er vanuit dat dit op waarheid berust, hartelijk dank voor het meedenken.
Groeten Henk.
op 06-06-2017 11:26 AM
op 06-06-2017 11:46 AM
Beste Rohit,
Dat ben ik niet van plan, maar de cover van mijn vorige Samsung tablet van jaren geleden had dat niet, dus wist ik eerst niet wat er aan de hand was, dus vandaar mijn vraag !!
Groeten Henk.
op 06-06-2017 11:49 AM
op 10-10-2019 09:23 AM
Dit is een onzin antwoord, het probleem met immitatie hoesjes is dat er een te sterke magneet wordt gebruikt en deze niet wordt afgeschermt aan de buitenkant van de hoes (welke tegen de achterkant van de tablet komt als je hem om klapt)
op 10-10-2019 10:43 AM
op 10-10-2019 01:40 PM
Klopt maar de het is niet de bedoeling dat hij bij volledig omklappen ook uit gaat. Dat gebeurd alleen als de batterij die gebruikt wordt te sterk is.