Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy Tab 3

(Onderwerp aangemaakt op: 05-06-2017 08:51 AM)
1426 Weergaven
anneke18
First Poster
Opties

Ik heb een Tab 3 van een paar jaar oud. Het apparaat is niet veel gebruikt.

Opeens wil hij niet meer aan gaan, nadat hij een tijdje niet is gebruikt.

Ik heb het apparaat is langdurig opgeladen, maar het wil nog steeds niet aan gaan.

Het lijkt alsof de batterij kapot is.

Mijn vragen zijn:

- Hoe kan ik het apparaat zelf openmaken?  

- Kan ik een nieuwe accu kopen en erin zetten?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Annele,

Het is mogelijk om de tablet zelf open te maken en de batterij te vervangen. Zorg er echter wel voor dat het een originele batterij is, niet originele batterijen gebruiken kan schadelijk voor de tablet of zelfs gevaarlijk zijn!

Echter, als je dit nooit eerder hebt gedaan raad ik het af, omdat het heel gemakkelijk is om iets te beschadigen waardoor je nog verder van huis bent. Je kunt dan het beste langs een reparateur gaan die dit vaker gedaan heeft. Omdat hij ouder dan twee jaar is, hoef je je geen zorgen te maken over de garantie gezien deze toch al is verlopen en kun je dit doen bij elke reparateur die je vertrouwt.

Als je het zelf wilt doen, zijn er op YouTube filmpjes te vinden met demonstraties hoe dit aan te pakken.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Annele,

Het is mogelijk om de tablet zelf open te maken en de batterij te vervangen. Zorg er echter wel voor dat het een originele batterij is, niet originele batterijen gebruiken kan schadelijk voor de tablet of zelfs gevaarlijk zijn!

Echter, als je dit nooit eerder hebt gedaan raad ik het af, omdat het heel gemakkelijk is om iets te beschadigen waardoor je nog verder van huis bent. Je kunt dan het beste langs een reparateur gaan die dit vaker gedaan heeft. Omdat hij ouder dan twee jaar is, hoef je je geen zorgen te maken over de garantie gezien deze toch al is verlopen en kun je dit doen bij elke reparateur die je vertrouwt.

Als je het zelf wilt doen, zijn er op YouTube filmpjes te vinden met demonstraties hoe dit aan te pakken.

kevin-sig
0 Likes