Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung galaxy s7 gecrasht tijdens systeemupdate

(Onderwerp aangemaakt op: 25-08-2018 01:47 AM)
384 Weergaven
Pieter13
Student
Opties

16-8-2018 is mijn s7 gecrasht tijdens systeemupdate, installatie blijft hangen op 27%, wil niet meer uit, geen reset of hard reset toestel reargeerd nergens meer op, wachten tot accu leeg is oplader aansluiten en het probleem herhaald zich, naar de phonehouse gebracht, die hebben hem opgestuurd naar een samsungmonteur . 23-8-2018 werd ik phonehouse gebeld dat het mainboard defect was en niets meer voor mij konden doen omdat de garantie net 6 weken was afgelopen, direct telefonish contact opgenomen met de servcecenter van samsung, alles aan hun uitgelegd dat ik niet om de update had gevraagd en samsung het in de ether heeft gestuurd en ik daar nu de dupe van ben, het enigste wat er voor mij gedaan kon worden was het toestel opsturen voor reparatie en de kosten ervan zo hoog waren dat ik beter een nieuw toestel kon kopen, meer kon er niet voor mij gedaan worden, dus de kliko in, samsung bedankt!!!!

0 Likes
2 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Garantie: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/welke-garanti...

Verkoper dus benaderen en hun een oplossing laten opdragen!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Pieter13
Student
Opties
Bedankt Rohit voor je reactie, Samsung en de Phonehouse beroepen zich er op dat de garantieperiode 6 weken is verlopen, dus vette pech.
Gr. Pieter
0 Likes