Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

samsung galaxy s7 edge is uit zichzelf uitgegaan: zwart scherm en trilt constant

(Onderwerp aangemaakt op: 10-12-2017 08:45 PM)
5101 Weergaven
Msrjet
Journeyman
Opties
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Msrjet
Journeyman
Opties

Het moederbord bleek stuk te zijn. Ben supergoed geholpen bij het service center en het viel gelukkig onder de garantie. Bedankt voor al het advies!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
17 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Msrjet,

welkom op de Community!

Brandt het lampje nog wel als je hem aan de oplader hangt? Probeer hem anders eens uit te schakelen en opnieuw op te starten door middel van de volume - en de powerknop ingedrukt te houden.

Hoe gaat dat?

rsz-846676
0 Likes
Msrjet
Journeyman
Opties

Bedankt voor je reactie BruceH en dank!

Helaas brandde het lampje niet toen ik 'm aan de oplader hing. Na ongeveer een uur kon ik 'm gelukkig uitschakelen en opnieuw opstarten door middel van de volume - en de powerknop ingedrukt te houden.

Daarna is hij weer een keer uit zichzelf uitgeschakeld. En dat was zeker niet de eerste keer. Hebben veel gebruikers hier last van? Ik kon wel het een en ander op google vinden hierover..

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Is er een bepaald patroon wanneer dit gebeurt? Hoe vaak gebeurt het precies en blijft 'ie elke keer trillen en vastlopen? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Msrjet
Journeyman
Opties

Dank voor je reactie Nick! Helaas is er geen patroon te ontdekken. Vanmiddag wilde ik een what's app berichtje sturen en toen liep ie vast en hij is tot op heden nog niet aangegaan. Deze keer trilt de telefoon niet maar ik krijg 'm op geen enkele manier meer aan. Heb al van alles geprobeerd. De aan/uit knop in combinatie met de volumeknop. Of de aan/uit knop in combinatie met de volumeknop én de home knop maar ik krijg hem helaas niet aan. Nog tips?

0 Likes
Wierdy
Apprentice
Opties
Kijkt op de "freeze screen" die ik gehad heb, toestel schakelde zich vanzelf uit en probeerde opnieuw op te starten. Na een aantal keren deed hij niets mee, ook niet meer opladen. Moederbord was kapot en is gerepareerd. Mijn advies is aanbieden ter reparatie. Hopelijk heb je nog garantie.
0 Likes
Msrjet
Journeyman
Opties

Bedankt voor je bericht Wierdy! Ja; daar begin ik ook steeds meer aan te denken. Ik heb gelukkig nog garantie. En ik had al een afspraak staan voor het samsung service center voor volgende week. Duurt mij nog te lang maar fijn dat ik in ieder geval redelijk snel terecht kan!

0 Likes
Tim
GrandMaster
Opties

Hi @Msrjet, ik ben inderdaad bang dat het een reparatie wordt, zoals @Wierdy aangaf. Fijn dat je in ieder geval al een afspraak hebt staan voor deze week. Laat je weten of het heeft geholpen?

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes
Msrjet
Journeyman
Opties

Bedankt voor je reactie Tim! Dat ga ik zeker doen! Mijn camera is trouwens ook al een hele tijd stuk dus moest sowieso een keer langs. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben of zou dat los van elkaar moeten staan? Hoor het graag nog even. Alvast bedankt!

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Klinkt als een losstaand issue. Maar indien het moederbord issues heeft, dan kan het allemaal uiteindelijk verbonden zijn. Alleen zal het camera-issue er niet voor zorgen dat je telefoon random uitvalt. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes